کد خبر : 1319670 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 17:00 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: رونالدو می خواهد برابر رایو بازی کند!

در حالیکه تیم پزشکی رئال مادرید حضور رونالدو در بازی فردا برابر رایو را منع کرده اما این بازیکن دوست دارد فردا در وایکاس به میدان برود.

زیدان: رونالدو می خواهد برابر رایو بازی کند!
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو چهارشنبه شب برابر ویارئال از ناحیه ران پای راست دچار مصدومیت عضلانی شد و امروز تیم پزشکی رئال در گزارشی اعلام کرد که او نباید در بازی فردا حضور داشته باشد اما مقابل سیتی مشکلی نخواهد داشت.

زیدان در نشست خبری امروز خود فاش ساخت که رونالدو می خواسته فردا برابر رایو بازی کند اما او مانع وی شده است:" رونالدو فردا بطور حتم ما را همراهی نخواهد کرد چون MRI او نشان می دهد که حضورش برابر رایو یک ریسک بزرگ است. کریس خودش به شدت دوست دارد فردا بازی کند اما من این اجازه را به وی ندادم.

هنوز مشخص نیست که به بازی با سیتی هم برسد یا خیر. باید شرایط او را از فردا تا چهارشنبه تحت نظر داشته باشیم و بهترین تصمیم را بگیریم. تصمیمی که به ضرر او نشود. خوشبختانه مصدومیتش چندان جدی نیست اما حتی اگر بازی فردا یک فینال بود نیز از او استفاده نمی کردم. 

مشکل اینجاست که رونالدو دوست دارد در همه بازی ها حضور داشته باشد. او یک بازیکن بدون جانشین است و این را آمارهایش نشان می دهند. برخی مواقع نیاز است که رونالدو استراحت کند ولی او دوست دارد همیشه به میدان برود.
البته این انگیزه و شوق او برای بازی می تواند الگوی خوبی برای سایر بازیکنان باشد و داشتن چنین بازیکنی یک نعمت است. او بازیکن فوق العاده مهمی برای ماست و از وی خواسته ام که تمام تمرکزش را روی بازی با سیتی بگذارد."

وضعیت بیل:" مشکل او برطرف شده و دیگر دردی حس نمی کند. بیل برای بازی فردا آماده است و امیدوارم نمایش درخشانی هم داشته باشد."

رایو:" بازی بسیار دشواری پیش رو داریم. زمین این تیم کوچک است و می دانم که به سختی ما را پرس خواهد کرد. به خصوص دقایق اولیه این بازی دشوار خواهد بود. برای این مسابقه آماده ایم و هدف ما گرفتن سه امتیاز از تیمی است که فوتبال خوبی ارائه می دهد."

دیدگاه‌ها