کد خبر : 1319783 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 21:13 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: هیچ مشکلی با خامس ندارم

سرمربی رئال مادرید بار دیگر تاکید کرد که با ستاره کلمبیایی این تیم هیچ مشکلی ندارد.

زیدان: هیچ مشکلی با خامس ندارم
به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی در مورد اختلاف زین الدین زیدان، سرمربی رئال، با خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی این تیم، به گوش می رسد اما سرمربی رئال بار دیگر این مسئله را تکذیب کرد.

زیدان پیرامون این مسئله گفت:" هیچ مشکلی با خامس رودریگس نمی بینم. او بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. او خوب بازی می کند و مقابل ایبار و ختافه نیز موفق شد برای ما گلزنی کند. خامس طبیعتا می خواهد که حضور بیشتری در زمین داشته باشد اما این مسئله برای تمامی بازیکنانی که کمتر بازی می کنند، صادق است. ما 24 بازیکن در اختیار داریم و من تنها می توانم 11 نفر را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کنم. سرمربی تیم من هستم و باید تصمیم نهایی را در مورد ترکیب اصلی تیم اتخاذ کنم."

زیدان در ادامه در مورد رافائل واران، مدافع میانی تیمش، صحبت کرد:" واران عملکرد بسیار خوبی دارد. او توانایی هایش را نشان می دهد و از اعتماد به نفس لازم برای بازی در رئال و تیم ملی فرانسه برخوردار است. او همواره دوست دارد پیشرفت کند و من از این مسئله بسیار خوشحال هستم."

 زیدان در پایان تایید کرد که بیل جزئی از لیست تیمش برای دیدار مقابل رایووایکانو خواهد بود:" بیل به خوبی در حال تمرین است و جزئی از ترکیب تیم برای دیدار مقابل رایو خواهد بود."

دیدگاه‌ها