کد خبر : 1319812 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 00:25 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - خیخون

بارسلونا برای ادامه صدرنشینی اش در رقابت های لالیگا تیم اسپورتینگ خیخون را در نوکمپ پیش رو دارد.

پیش بازی بارسلونا - خیخون
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به یک پیروزی پرگل خانگی دیگر مقابل خیخون می اندیشد.

بارسلونا


پیروزی خیره کننده در ریازور، بارسلونا را به رقابت های لالیگا بازگردانده و این تیم بار دیگر از موقعیتی ایده آل برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. گلزنی دوباره MSN مهم ترین خبر خوشحال کننده برای لوئیس انریکه محسوب می شود. بارسلونا در 5 بازی اخیر خود مقابل خیخون 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و آمار ایده آلی مقابل این تیم دارد.

آن ها هر 10 بازی اخیر خود را نیز مقابل این تیم در نوکمپ پیروز شده اند و همین مسئله باعث می شود تا از شانس بسیار بالایی برای کسب یک پیروزی دیگر برخوردار باشند. تمرکز بارسا کاملا روی لیگ قرار دارد و انریکه به خوبی می داند کوچک ترین اشتباهی می تواند باعث شود تا این تیم صدر را از دست بدهد. دیدار مقابل خیخون، ساده ترین بازی بارسا تا پایان فصل خواهد بود.

اسپورتینگ خیخون

خیخون با 32 امتیاز در رتبه هجدهم قرار گرفته و فعلا در منطقه سقوط قرار دارد. همین مسئله می تواند باعث شود تا آن ها با تمام وجود در نوکمپ دست کم به فکر کسب 1 امتیاز باشند. با این حال آمار 10 شکست پیاپی در نوکمپ نشان می دهد که کسب حتی یک تساوی نیز تا چه اندازه مقابل بارسلونا برای این تیم می تواند دشوار باشد.

خیخون البته هفته گذشته با شکست سویا نشان داد که فرم خوبی دارد و از انگیزه لازم نیز برای مصاف مقابل بارسلونا بهره می برد. آخرین باری که خیخون در نوکمپ موفق به کسب امتیاز شده مربوط به سال 1992 می شود.


1104096

دیدگاه‌ها