کد خبر : 1319819 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 22:30 | 77.5K بازدید | 0 دیدگاه

درباره استقلال حرف نمی زنم

انتقاد شدید اسکوچیچ از بازیکنان بارسلونا!

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در همان ابتدای صحبت‌هایش پس بازی مقابل استقلال از نمایش تیمش انتقاد کرد.

انتقاد شدید اسکوچیچ از بازیکنان بارسلونا!
به گزارش "ورزش سه"، دراگان که عقیده داشت بازیکنان تیمش بازی را بی‌روحیه آغاز کردند به آنها طعنه زد که انگار بارسلونا هستند و هیچ تلاشی برای پیروزی نکردند.

2 گل در رختکن خرده بودیم
هیچوقت جالب نیست که یک بازی را واگذار کنید، مخصوصا وقتی به این شیوه بازی می‌کنید. مثل این بود که دو گل اول را در رختکن خورده بودیم.

مثل بارسلونا بازی کردیم!
امروز بازی را ارایه کردیم که در شان فولاد نبود. بازیکنان ما طوری بازی کردند که انگار ما بارسلونا هستیم بدون اینکه کسی بخواهد پرش کند یا توپ را بلاک کند.

خجالت‌زده هستم
من به خاطر نمایشی که ارائه کردیم خجالت زده هواداران هستم. متاسفانه امروز علاوه بر مشکلاتی که داشتیم، مشکلاتی مثل مصدومیت شریفات را هم داشتیم و قدرت برگشتن به بازی را هم نداشتیم.

نیمه دوم ارزشی نداشت
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه تیمش در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشت و در نیمه دوم بهتر بود، اظهار داشت: نیمه دوم زیاد ارزش ندارد وقتی شما نیمه اول را به آن شکل واگذار کردید.

این فصل 18 ماه طول کشید
هدف ما این بود که یکسری بازیکن جوان را رو کنیم، اما خود من یک فرد جاه طلب بوده و در هر لیگی به دنبال اهدافی هستم. طبیعتاً من از کیفیت نتیجه‌گیری تیمم در این فصل رضایت ندارم. در اهواز دوستان از من درباره این فصل سؤال کردند که گفتم شاید یک فصل 12 ماه طول بکشد، اما این فصل برای من 18 ماه طول کشید.

درباره استقلال حرف نمی زنم
وی درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که مذاکراتی شده تا او سال بعد سرمربی استقلال باشد، گفت: واقعا ساده نیست که بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم.  امروز روز سختی بود و اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم. الان ذهنم مشغول این بازی است.به هرحال به استقلال تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها