کد خبر : 1319905 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 10:41 | 39.7K بازدید | 1 دیدگاه

طالقانی: تضمینی نبود در غدیر چنین اتفاقاتی نیفتد

سنگ ها را از ساختمان کنده بودند!

رییس هیات فوتبال خوزستان اعتقاد دارد اتفاقات بازی دیروز تقصیر آنها نبوده است.

سنگ ها را از ساختمان کنده بودند!
کاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حواشی بازی دیروز استقلال اهواز و پرسپولیس تهران می گوید: متاسفم که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه تختی اهواز رخ داد. هوادار به ورزشگاه می آید تا یک بازی زیبا را ببیند و ورزشگاه را ترک کند. ما همه شرایط رو مهیا کرده بودیم اما متاسفانه چیزی که نباید رخ داد.

فرهنگ سازی باید انجام شود

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: تماشاچیان فوتبال ایران باید فرهنگ خود را بالا ببرند. ما مسئولان نیز باید فرهنگسازی انجام دهیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه ها نیفتیم. حضور در ورزشگاه برای لذت بردن از فوتبال است. آیا دیروز کسی لذت برد؟ ما دیروز هم باید برای ورود هواداران به ورزشگاه باید پیش بینی همه چیز را می کردیم و تدابیر لازم را می اندیشیدیم. با این وجود من نمی پذیرم همه چیز گردن مسئولان است، باید در فوتبال فرهنگ سازی انجام شود.

غدیر هم تضمین نداشت

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره انتقادهایی که از عدم برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر می شود، تاکید می کند: این مساله با نظر تیم استقلال اهواز بود. نماینده استان زیرنظر من خواست که بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود و من نیز از این تصمیم حمایت کردم. نمی توانید همه تقصیرات را گردن من بیندازید. چرا نمی روید از سایر مسئولانی که موافقت کردند تا بازی در تختی برگزار شود، انتقاد کنید؟ ما در سال های قبل که غدیر ساخته نشده بود، بازی ها را در تختی برگزار می کردیم و مشکلی وجود نداشت. می خواهم بگویم سال های قبل چرا این اتفاقات نمی افتاد؟ ضمن اینکه تضمینی هم نبود اگر در ورزشگاه غدیر بازی انجام میشد، شاهد چنین مسائلی نباشیم. در گذشته در غدیر هم مسائلی رخ داده بود.

سنگ ها را از ورزشگاه کنده بودند

طالقانی درباره شایعه عمدی بودن پرتاب سنگ در ورزشگاه اظهار می کند: چنین چیزی هرگز صحت ندارد. قبل از اینکه بازی برگزار شود، ورزشگاه به طور کامل پاکسازی شد و هیچ سنگ و کلوخی در ورزشگاه وجود نداشت. تمام سنگ ها را از ساختمان ورزشگاه کنده بودند. با این وجود اگر تصور می کنید مقصر اتفاقات من بوده ام، از مردم عذرخواهی می کنم.

بازی های بزرگ در غدیر

رییس هیات فوتبال خوزستان صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: تدبیر ما از این پس چنین خواهد بود که دیگر بازی های بزرگ را در ورزشگاه تختی برگزار نکنیم. حتی برای بازی های همزمان نیز درخواستمان چنین است که ساعتش تغییر کند تا مسابقات در غدیر انجام شود.

دیدگاه‌ها