کد خبر : 1319922 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 11:37 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه دوم بازی، جنگ تن به تن بود

احمدزاده: عکس مهرداد را دیدم و اشکم درآمد

سرمربی ملوانی ها می گوید ما به این نتیجه رسیده بودیم که مشکل ملوان، بیش از مسائل فنی، مسائل روحی و روانی است و به همین دلیل به دنبال این هستیم تا تیم را از نظر روحی روانی در بالاترین سطح نگه داریم.

احمدزاده: عکس مهرداد را دیدم و اشکم درآمد
به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده که توانست به اولین پیروزی خود در دوره جدید مربی گری اش در ملوان دست پیدا کند درباره بازی این تیم در برابر سایپا گفت: بازیکنان ما در این بازی انگیزه بسیار بالایی داشتند و تنها با 3 امتیاز این بازی راضی می شدند از زمین بیرون بیایند. آنها در این بازی سنگ تمام گذاشتند و همه تلاش خود را کردند تا در مقابل مرحوم اولادی و هواداران شرمنده نشوند.

او درباره انگیزه بازیکنان ملوان برای این بازی گفت: به هرحال یک شوک بزرگ به تیم وارد شده است، اتفاق ناگواری که برای ملوانی ها به وقوع پیوست باعث شد تا همه عوامل تیم انگیزه خود را برای این بازی عیان کنند، علاوه بر آن وضعیت نامساعدی هم ما در جدول رده بندی داریم و بازیکنان باید به سه امتیاز این بازی دست پیدا می کردند.

سرمربی ملوانی ها ادامه داد: تا پیش از بازی پایانی ما در مشهد، دو بازی حساس پیش رو داریم که باید حداکثر امتیازات را از آنها به دست بیاوریم. با این بازی در برابر سایپا بازیکنان ما به این باور رسیده اند که می توانند به پیروزی برسند و با موفقیت بازی های خود را به پایان ببرند. بیش از مسائل فنی، مشکل ملوان، مشکلات روحی و روانی است و ما به این موضوع رسیده بودیم. در مجموع بازی خوبی بود و هواداران ملوان یک بازی خوب از تیم دیدند، البته در دقایقی از بازی مشکلاتی داشتیم که باید آنها را بررسی کنیم ببینیم چطور می توانیم آنها را از بین ببریم.

او درباره نیمکت نشینی پژمان نوری و مصدومیت دروازه بان این تیم در بازی برابر سایپا گفت: پژمان هنوز مصدوم است، ما اصلا نمی خواستیم به او بازی بدهیم تا بتواند به آمادگی کامل برسیم و در دقایق پایانی بازی تنها برای استفاده از تجربه اش، او را به میدان فرستادیم، در مورد حسینی هم باید بگویم که امروز را به او استراحت دادیم، فردا یک چکاپ کامل خواهد کرد و در صورت لزوم ام آر آی می کند تا با مشخص شدن میزان مصدومیت برای بهبودی او اقدام کنیم، صبح امروز و پیش از حرکت به سوی قائمشهر با او تماس گرفتم و عنوان کرد کمی از درد او کاسته شده است.

احمدزاده درباره مصدومیت بازیکنان ملوان گفت: نیمه دوم این بازی کمی عجیب بود، می توانم بگویم جنگ شده بود، بازیکنان همدیگر را تهییج کردند و در مقابل یکدیگر به جنگ تن به تن پرداختند و همین موضوع باعث مصدومیت 4 بازیکن ما شد، بازیکنانی که ما آنها را به قائمشهر نیاوردیم، محمدحسین کنعانی، مازیار زارع، سیدحسین حسینی و سیدجلال رافخایی بازیکنان مصدوم ما در این بازی بودند.

سرمربی ملوانی ها درباره اشک های خود قبل و بعد از بازی گفت: پیش از بازی وقتی رفتم روبروی عکس او گل بگذارم ناگهان به یاد خاطراتی افتادم و همین موضوع باعث شد اشکم دربیاید، بهرحال سخت بازیکنی که همین چند روز پیش با ما بود و تمرین می کرد ناگهان از میان ما می رود، علاوه بر آن من مهرداد را در سال 88 به ملوان آوردم تا دوران خدمت سربازی اش را بگذراند من به او اعتقاد داشتم و ناراحتی ام طبیعی است. پسر من هم 25 ساله است، این بازیکنان هم مانند فرزندان یک مربی هستند.

دیدگاه‌ها