کد خبر : 1319944 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 12:15 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا(79)، اتلتیکو(79) و رئال (78)

جنگ اعداد در لالیگا نزدیک خط پایان (عکس)

"هیچ کسی تسلیم نشد" این تیتر مشترک روزنامه های مادریدی در روز پنج شنبه بود؛ هر سه تیم مدعی چهارشنبه شب حریفان شان را شکست دادند تا رقابت قهرمانی گرم و جذاب بماند.

جنگ اعداد در لالیگا نزدیک خط پایان (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، وقتی بارسا در هفته سی ام، برتری دو گله مقابل ویارئال را از دست داد، کسی تصور نمی کرد که این آغاز هفته های دشوار آبی و اناری ها و از دست رفتن برتری قابل ملاحظه آنها برابر حریفان است. اما سه شکست پیاپی مقابل رئال مادرید، رئال سوسیداد و والنسیا، که دوتای آن در نوکمپ رقم خورد، 5 هفته پایانی لالیگا را نفس گیر و تماشایی کرد.

البته بارسا بعد از چند نتیجه ناامید کننده، چهارشنبه شب در خانه دپورتیوو لاکرونیا، با نمایش خیره کننده لوئیس سوارز، با نتیجه 8-0 به پیروزی رسید تا حداقل صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشند؛ این بازگشتی به موقع برای بارسا و سوارز بود. او که در چند هفته اخیر در گلزنی نام مانده بود، با زدن 4 گل، در صدر جدول گلزنان هم به کریس رونالدو نزدیک شد. بارسا امشب در خانه میزبان خیخون است و اگر سوارز یک بار دیگر مانند دیدار برابر دپور بازی کند، شاگردان انریکه از کسب سه امتیاز مطمئن خواهند بود.

1104174


اتلتیکو هم امروز میزبان مالاگاست و بار دیگر هواداران این تیم منتظر گلزنی فرناندو تورس هستند تا همچنان سایه به سایه بارسا حرکت کنند. تورس بهترین روزهای دوران حرفه ای اش بعد از جدایی از لیورپول را سپری می کند و اگر در چند دیدار باقی مانده فصل به درخشش ادامه دهد، اتلتیکو می تواند به فتح جام در این فصل امیدوار باشد.

شاید در بین سه تیم مدعی، رئالی ها امروز سخت ترین بازی را داشته باشند. آنها بدون کریس رونالدو باید مقابل رایو وایکانو قرار بگیرند؛ تیمی که در نیم فصل دوم تنها سه شکست داشته و در خانه حریف سرسختی است. علاوه بر این، گرت بیل هم بعد از مصدومیت اخیرش، به تازگی به تمرینات بازگشته و شاید هنوز به اندازه کافی آماده نباشد. به همین دلیل، امید رئالی ها برای پیروزی در این دیدار به هافبک های تیم شان است؛ به ویژه تونی کروس که می تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد.
 

1104175


مدعیان لالیگا فاصله چندانی با خط پایان ندارند و تیمی که در این گام های آخر کمترین لغزش را داشته باشد، جام را بالای سر خواهد برد؛ جامی که حالا بین بارسلونا و مادرید، سرگردان است.

دیدگاه‌ها