کد خبر : 1319979 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 14:20 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی سوریان

فدراسیون کشتی به برخی اظهارات و گمانه زنی ها در خصوص شکست سوریان در گزینشی المپیک و اعزام احتمالی او به گزینشی ترکیه واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی سوریان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر؛ علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اظهار نظرهای مختلف در خصوص نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم در رقابتهای گزینشی ترکیه گفت: انتخاب نماینده ایران در این رقابتها با توجه به تصمیم شورای فنی در اختیار سرمربی تیم ملی قرارداده شده و بنابراین محمد بنا درمورد انتخاب ملی پوش این وزن در رقابتهای گزینشی استانبول تصمیم خواهد گرفت.

وی در پایان در مورد انتقادات مطرح شده در مورد اعزام سوریان به مسابقات گزینشی مغولستان گفت: محمد بنا یک مربی با تجربه و سرد و گرم چشیده است و مطمئنم دغدغه او برای کسب سهمیه در المپیک و کسب موفقیت در این وزن از همه بیشتر است. کشتی از ١٢ سهمیه خود در المپیک، ۱۱ سهمیه را کسب کرده و باید اجازه دهیم آخرین سهمیه نیز در فضایی به دور از حاشیه کسب شود.

رضایی در خاتمه افزود: حمید سوریان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل تمام تلاش خود را بکار برده و این زحمات چه به نتیجه برسد یا خیر، وی یک قهرمان بزرگ و قابل احترام برای کشتی ایران و جهان است.

دیدگاه‌ها