کد خبر : 1319990 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 14:48 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سبک دست: نمره مدیریت افشارزاده بالا است

عضو هیات مدیره استقلال می گوید سرپرست باشگاه استقلال مدیری حرفه ای است و اگر انتقادی به این تیم وارد باشد به همه مجموعه وارد است و نه تنها مدیریت.

سبک دست: نمره مدیریت افشارزاده بالا است
به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ سبک دست در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال پس از برد قاطع آبی پوشان گفت: بعد از دیدار هفته گذشته به این نتیجه نیاز داشتیم و خوشحال هستم که در این بازی سخت برابر تیم خوب فولاد قاطعانه پیروز شدیم. بازیکنان ما باید ظرفیتهای خود را به خوبی درک کنند و مطمئنا با نتیجه گیری در بازی های سخت پیش رو می توانیم پایان خوبی در لیگ داشته باشیم. 

عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به شعارهای عده ای از هواداران استقلال علیه افشارزاده تصریح کرد: افشارزاده تاریخ ورزش ایران است و سالیان سال در همه حوزه های المپیکی و جهانی برای ورزش کشور افتخار آفرینی کرده است. در این دو سال نیز با همه مشکلات به استقلال کمک هایی کرده است که مطمئنا از چشم هواداران استقلال دور نخواهد ماند. 

وی ادامه داد: نتیجه بد و خوب برای همه تیم ها است و جزئی از ذات ورزش قهرمانی به شمار می رود و اگر هم انتقادی به مجموعه استقلال وارد باشد، کل مجموعه باید پاسخگو باشد. اگر کسی بدون قصد و نیت بخواهد دوران مدیریت ایشان را در استقلال داوری کند، مطمئنا نمره بالایی به ایشان خواهد داد.

  سبک دست در پایان اضافه کرد: مشکل توزی نیز با درایت افشارزاده در حل حل شدن است و هیچ خطری استقلال را تهدید نمی کند. همچنین روز دوشنبه نیز برای بررسی آخرین وضعیت استقلال جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها