کد خبر : 1320080 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 19:07 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: قهرمانی در هفته آخر قشنگ تر است

فرزاد مجیدی می گوید هوادارانی که دیروز بایدتشویق می کردند کارشان را انجام دادند ما مدعی دو جام هستیم بعضی از تیم ها مدعی یک جام هستند.

مجیدی: قهرمانی در هفته آخر قشنگ تر است
به گزارش"ورزش سه"، فرزاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهارداشت:

عذرخواهی بابت باخت در دربی
در ابتدا فوت دوست خوبمان مهرداد اولادی را تسلیت می گویم و همچنین عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم در مراسم ایشان شرکت کنیم. امیدوارم بتوانیم در اولین فرصت سرمزارش برویم و همچنین ضمنا از هواداران استقلال بابت باخت در دربی عذرخواهی می کنم. فوتبال همین است و لذت آن به همین برد و باخت ها است.تلاش می کنیم تا روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم و همچنین بابت دیروز و عدم مصاحبه بازیکنان از همه عذرخواهی می کنیم.

اتفاق دربی خیلی کوچک بود
چیزی که برای من مهم است حمایت باشگاه از کادر فنی بود این اتفاق گذشته است درباره گذشته نباید صحبت کرد. آن ماجرا از طرف باشگاه پیگیری می شود، مدیریت باشگاه از من حمایت کرد و این برایم نقطه قوتی بود. تا روزی که باشم با تمام وجودم کار می کنم موضوعات گذشته را باز نکنید وقتی بحث دربی پیش می آید آنقدر خاطرات خوب از دربی دارم که آن اتفاق خیلی کوچک بود و دلخور نیستم.

فرهاد پیگیر مسائل استقلال است
سرپرست تیم آقای پورحیدری است من شاگردی ایشان را می کنم. موضوع مدیریتی بود و در حیطه وظایف من نیست. فرهاد همیشه جویای حال  آقای پورحیدری همچنین پیگیر تیم است. امروز تلفنی صحبت می کردیم که من گفتم کنار منصور خان هستم و خواست تلفنی صحبت کند. فرهاد چه ایران باشد و چه خارج پیگیر مسایل استقلال است.

مدعی دو جام هستیم
هوادارانی که دیروز بایدتشویق می کردند کارشان را انجام دادند ما مدعی دو جام هستیم بعضی از تیم ها مدعی یک  جام هستند. الان زمانی نیست که درباره بسیاری از مسایل صحبت کنیم و در این باره آخر فصل صحبت خواهیم کرد.

مشکل مالی نداریم
امسال تنها سالی است که باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کرده است مشکلی نداریم.

در اندازه تهدید نیستم
در اندازه ای نیستم که تهدید کنم احساس کردم در این برهه اگه نباشم به نفع تیم است دست تیم را باز  گذاشتم تا تصمیم بگیرند. نیرویم بیشتر شده است و برگشتم.

نمی دانم پاشارزاده چه گفته است
من نمی دانم آقای پاشارزاده درباره حضورش در استقلال چیزی گفته است یا خیر. اما اگر گفته برایش آرزوی موفقیت می کنم.

در حق آقای افشارزاده بی انصافی شد
بحثی که برای آقای افشازاده به وجود آمد مرا اذیت کرد به نظرم در حق ایشان بی انصافی شد خیلی تحت فشار بوده است. ایشان در دو ماه گذشته 2میلیارد و 600 میلیون پول آورد و اگرنمی آورد چه اتفاقاتی می افتاد؟ ایشان مظلومانه مورد حمله قرار گرفت. خوشحالم در مجموعه ای کار می کنم که مدیرش آقای افشارزاده است.

قهرمانی در هفته آخر قشنگ تر است
سه، چهار تا تیم مدعی هستند. هفته آخرهر تیمی جام را بیاورد قشنگ تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها