کد خبر : 1320122 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 21:14 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

زیدان: بیل، تفاوت ما با رایووایکانو بود

رئال مادرید امشب در شرایطی که ابتدا با دو گل از رایووایکانو عقب افتاده بود به لطف دو گل بیل و تک گل لوکاس موفق شد بازی باخته را با برد عوض کند.

زیدان: بیل، تفاوت ما با رایووایکانو بود
به گزارش "ورزش سه"، زیدان در نشست خبری این بازی گفت:" بازی سخت و پرفشاری بود. 15 دقیقه اول بسیار بد بودیم. بازی را بد شروع کردیم اما خوب به اتمام رساندیم. فوتبال 90 دقیقه است و ما این را نشان دادیم. جبران 2 گل عقب افتادگی، آن هم برابر تیمی مثل رایو اصلا کار راحتی نبود. همیشه نمی توان در بازی هایی که به نظر ساده هستند پیروز شد.

امروز همه بازیکنان عملکردی عالی داشتند و ترجیح می دهم به 15 دقیقه ابتدایی فکر نکنم. نشان دادیم که چه تیم قدرتمند و سختکوشی هستیم. می دانستم که با بازیکنان باکیفیتی که در اختیار دارم، می توانیم بازی باخته را جبران کنیم و برای این مهم، خیلی خوب صبوری به خرج دادیم. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود همیشه باید صبور بود."

بنزما:" فکر می کردم کریم مصدوم شده اما مشکل او جدی نیست و امیدوارم به بازی با سیتی برسد. در هر صورت برای اظهارنظر دقیقتر در مورد کریم، باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم او در تمرین چگونه حاضر خواهد شد."

رونالدو:" او هیچ مشکلی ندارد و با ما به منچستر سفر خواهد کرد."

بیل:" بخاطر او بسیار خوشحالم و امروز تفاوت بین ما و حریف را رقم زد. امروز به بیل نیاز داشتیم و او عالی جواب داد. بیل به چنین دیداری نیاز داشت. او علاوه بر دو گلی که زد، نمایش فوق العاده ای هم داشت و بارها موقعیت سازی کرد. بیل برای ما بازیکن بسیار مهمی است و از لحاظ بدنی هم نسبت به قبل وضعیت بهتری پیدا کرده است."

سیتی:" می دانیم که چه بازی دشواری پیش روی ماست. از حالا فقط به سیتی فکر خواهیم کرد. سه شنبه یک نبرد واقعی با این تیم خواهیم داشت. باید به خوبی خودمان را مهیای این بازی کنیم."

دیدگاه‌ها