کد خبر : 1320249 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 12:29 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

تمرکز آبی ها باید روی قهرمانی در حذفی باشد

زرینچه: استقلال نیاز به خانه تکانی دارد

مربی سابق تیم استقلال معتقد است این تیم نیاز به یک خانه تکانی عظیم داد.

زرینچه: استقلال نیاز به خانه تکانی دارد
جواد زرینچه درباره پیروزی مقتدرانه تیم استقلال مقابل فولاد به "ورزش سه" می گوید: به عنوان یک استقلالی از این برد دلچسب بسیار خوشحال هستم. تیم شکست بسیار سختی را در دربی تجربه کرده بود و نیاز به ریکاوری روحی داشت. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و تا حدی شرایط برای هواداران بهتر شد. البته هنوز هم کار برای کسب عنوان قهرمانی سخت شده ولی انسان با امید زنده است و باید امیدوار باشیم.

وی درباره مشکلات استقلال تاکید می کند: وظیفه ما به عنوان یک استقلالی در حال حاضر حمایت از تیم است. شخصا با حضور در تمرین تیم حمایت خود را اعلام کردم اما معتقدم استقلال مشکلات زیادی هم دارد. بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند، به خوبی نتیجه داده اما باید باز هم بازیکنان جوان و بااستعداد بیشتری تزریق شوند.

زرینچه در پایان می افزاید: استقلال با شرایط کنونی باید تمرکز خود را روی قهرمانی در حذفی بگذارد. البته تلاش کند تا در لیگ برتر هم حداقل سهمیه آسیایی را بگیرد و شاید هم اتفاقاتی افتاد و قهرمان شد. با این وجود باید این فصل را با شرایط کنونی به پایان ببریم و برای فصل بعد یک خانه تکانی بزرگ انجام شود. در این شرایط می توان به آینده امیدوار بود.

دیدگاه‌ها