کد خبر : 1320537 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 12:11 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات فصل قبل پسندیده نبود

عبدی: آرامش باید در پرسپولیس حفظ شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدارهای حساس پیش روی این تیم، گفت: نباید تحت تاثیر برخی مسائل بیرونی قرار بگیریم تا آرامشمان را از دست بدهیم.

عبدی: آرامش باید در پرسپولیس حفظ شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حسین عبدی، درباره شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس گفت: با بردی که برابر استقلال اهواز به دست آوردیم، در صدر جدول باقی ماندیم. باید هوشیار باشیم و آرامشمان را حفظ کنیم تا در هفته های آتی هم خوب عمل کنیم و قهرمان شویم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که اول فصل برای باشگاه پرسپولیس رخ داد، افزود: در ابتدای فصل شرایط خوبی را سپری نمی کردیم و فشارهای زیادی از جوانب مختلف روی باشگاه بود.حتی در هفته های اول دچار مشکلات مالی بودیم، اما رفته رفته در جلسات هیات مدیره مسائل مختلف را بررسی کردیم تا مشکلات را از پیش رویمان برداریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در ابتدای فصل خیلی سنگ اندازی صورت می گرفت تا تیم نتیجه نگیرد، اما هر چه رو به جلو رفتیم تیم با آرامش بهتری کارها را دنبال کرد تا به جایگاه فعلی رسید.

عبدی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، کار را پیش بردیم که در آخر فصل خیلی از مسائل را بازگو خواهم کرد. در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که تیم باید در آرامش حفظ شود تا در این بازی های آینده نیز نتایج قابل قبولی کسب کنیم و قهرمان شویم.

وی با اشاره به تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ توضیح داد: برانکو مربی خوبی است. البته اعتقاد شخصی من این است که اگر بخواهیم به یک باشگاه کاملا حرفه ای تبدیل شویم، باید تمام تیم های باشگاه از جمله تیم های پایه و تیم بزرگسالان به نوعی از نظر فنی با هم همبستگی داشته باشند و با یک فلسفه کارشان را پیش ببرند تا وقت کمتری صرف بازیکنی شود که از تیم های پایه به تیم بزرگسالان می‌آید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: سال گذشته ما طبق برنامه ریزی که داشتیم ۷ بازیکن از تیم امید به بزرگسالان اضافه کردیم و باید تدابیری اندیشیده شود تا بازیکنان تیم های پایه باشگاه با تفکر حرفه ای رشد کنند و برای تبدیل شدن به یک ستاره به تیم اول بپیوندند. ما باید این پتانسیل را در بازیکنان تیم های پایه ایجاد کنیم تا به تیم بزرگسالان کمک کنند.

عبدی با اشاره به ایجاد تیم دوم پرسپولیس گفت: این حلقه مفقوده در باشگاه پرسپولیس وجود داشت که بازیکنان زیادی از پایه‌های ما نتوانند به تیم بزرگسالان بیایند، اما مربیان خوبی را برای این تیم استخدام کردیم و برنامه خوبی نیز برای این تیم داریم تا بتوانیم از سرمایه های خود باشگاه استفاده کنیم. با این کاری که انجام می دهیم، طبق برنامه می خواهیم حدود ۳۰ درصد از پول باشگاه را که صرف خرید بازیکن می شود، کاهش دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برانکو لیستی برای فصل آتی به باشگاه پرسپولیس داده است یا خیر؟ اظهار کرد: متاسفانه فصل قبل مسائلی رخ داد که چندان پسندیده نبود. این در حالی بود که ما طبق درخواست برانکو برای خرید بازیکن اقدام می کردیم. این حق مربی است که بازیکنانش را طبق خواسته خودش انتخاب کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا برانکو برنامه ای برای برگزاری اردوهای پیش‌فصل به باشگاه پرسپولیس داده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تا الان که جلسه هیات مدیره در روزهای اخیر نداشتیم و مطمئنا در اولین جلسه در این مورد صحبت خواهیم کرد و مسائل مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: من از تمام عوامل باشگاه استدعا دارم تحت تاثیر برخی مسائل بیرونی و استرس ها قرار نگیرند و کمک کنند تا آرامش درون خانواده پرسپولیس حفظ شود تا تیم در این سه مسابقه حساس که پیش رو دارد، به پیروزی برسد و قهرمانی را به‌دست آورد.

عبدی در خصوص اتفاقاتی که برای پرسپولیسی ها در اهواز رخ داد، گفت: فردای دیدار پرسپولیس برابر استقلال اهواز ما گزارشی از اتفاقات را آماده و به ارگان های مربوطه ارسال کردیم. امیدوارم که دیگر چنین صحنه هایی را در فوتبال شاهد نباشیم.

دیدگاه‌ها