کد خبر : 1320784 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 11:28 | 15.4K بازدید | 7 دیدگاه

صعود به لیگ برتر دیگر دست خودمان نیست

ماجدی: درخشان به کارش ادامه می‌دهد

سرپرست تیم خونه به خونه بابل اعتقاد دارد صعود تیمش به لیگ برتر باشگاه های کشور به اما و اگر کشیده شده است.

ماجدی: درخشان به کارش ادامه می‌دهد

میرشاد ماجدی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره ناکامی های تیم خونه به خونه در هفته های گذشته می گوید: مشکل اصلی ما در هفته های گذشته گل نزدن بوده است که باید حل شود. ما موقعیت های خوبی به دست می آوریم اما نمی توانیم استفاده کنیم و همین مساله باعث شده در 5 بازی 4 امتیاز بگیریم.


او ادامه می دهد: این در حالی است که باشگاه هیچ چیز کم نگذاشته است. باشگاه های دیگر در پرداخت حق و حقوق اعضای تیم خود دچار مشکل شده اند اما در خونه به خونه همه چیز سر جای خودش است و جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم.


سرپرست تیم خونه به خونه با اشاره به فشاری که حمید درخشان تحمل می کند، تاکید می کند: به هر حال درخشان هم از شرایط ناراحت است. او تلاش زیادی انجام می دهد و هدفش این بوده تا تیم جزو 3 تیم صعود کننده باشد. ما در بازی های قبل واقعا بدشانس بودیم. در همین بازی دیروز می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما قسمت نبود.


ماجدی درباره شایعاتی که پیرامون برکناری حمید درخشان شنیده می شود، عنوان می کند: چنین مساله ای صحت ندارد. او سر جایش قرار دارد و به کارش ادامه می دهد.


وی درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر می افزاید: احساسم این است از این به بعد دیگران برای ما تصمیم می گیرند. ما 3 بازی داریم که باید آنها را ببریم و ببینیم تیم های دیگری چه می کنند. سرنوشت کار دست خودمان بود اما از دست دادیم. واقعا حیف شد. با این حال برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها