کد خبر : 1320836 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 13:57 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: خودمان تراکتور را بردیم نه داور

هافبک سیاه‌جامگان مشهد با اطمینان خبر از ماندن این تیم در لیگ‌برتر می‌دهد و می‌گوید انگیزه‌های زیادی برای 3 بازی پایانی لیگ دارند.

کریمی: خودمان تراکتور را بردیم نه داور
حسین کریمی  در مورد پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی بود، در بازی‌های قبلی بدشانسی می‌آوردیم ولی در این دیدار خوش‌شانس بودیم. در بازی‌های گذشته در دقایق پایانی گل دریافت می‌کردیم اما این‌بار گلزنی در دقیقه پایانی بازی به ما کمک کرد.

او در مورد اینکه تراکتوری‌ها به نحوه قضاوت داوری اعتراض داشتند و آیا داوری به سود سیاه‌جامگان بود یا خیر ادامه داد: نه، اصلا اینگونه نبود. اتفاقا داور خوب سوت زد و در یکی، دو صحنه تمرکزش را از دست داد. داوری هیچ نقشی در پیروزی تیم ما نداشت.

هافبک سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که این تیم در لیگ‌برتر می‌ماند یا خیر می‌گوید: شک نکنید در لیگ ماندگاریم. ما به پیروزی در بازی با تراکتور نیاز داشتیم و این موضوع از لحاظ روحی روانی خیلی کمکمان کرد و با روحیه‌ای بالا به استقبال بازی با صبا می‌رویم.

کریمی در پایان در مورد دیدار با صبای قم در هفته بیست‌وهفتم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: تمام بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ حکم فینال را دارد و 3 بازی پیش رو برای ما مثل بازی با تراکتور می‌ماند، باید با قدرت برنده این بازی‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها