کد خبر : 1320996 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 02:10 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

زیدان: نیمه دوم شایسته پیروزی بودیم

رئال مادرید امشب برابر سیتی دو نیمه متفاوت داشت. کهکشانی ها در نیمه اول بازی محتاطانه ای ارائه دادند ولی در نیمه دوم تیم برتر زمین بودند؛ هرچند که در نهایت بازی بدون گل به اتمام رسید.

زیدان: نیمه دوم شایسته پیروزی بودیم
به گزارش "ورزش سه"، با تساوی بدون گل در بازی رفت، همه چیز به بازی برگشت در برنابئو کشیده شد تا چهارشنبه آینده یک پای فینال لیگ قهرمانان مشخص شود.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" از بازی، از نتیجه و از تلاش بازیکنانم راضی هستم. بازی دشواری بود. در نیمه اول خوب دفاع کردیم اما در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و فرصت های متعددی را از دست دادیم. بخاطر نمایش خوبمان در نیمه دوم، شایسته پیروزی بودیم اما تساوی بدون گل هم نتیجه خوبی است.

حتی اگر امشب پیروز هم می شدیم صعودمان حتمی نبود. شانس ما و سیتی برای رسیدن به فینال هنوز هم 50-50 است. در نیمه دوم هجومی تر بازی کردیم و بیشتر از سیتی توپ را در اختیار داشتیم. کاری کردیم که بازیکنان سیتی به دفاع بروند و تنها نکته منفی این بود که نتوانستیم شانس هایمان را به گل تبدیل کنیم. همه چیز در بازی برگشت مشخص خواهد شد."

وضعیت بنزما و رونالدو:
" رونالدو در آخرین تمرین دوباره احساس درد کرد و به همین دلیل از لیست خارج شد اما کریم مشکلی نداشت. او هر چه از بازی گذشت شرایطش دچار افت شد و به همین دلیل نیمه دوم به کریم بازی ندادم. دوست نداشتم در مورد رونالدو و بنزما ریسک کنم ولی امیدوارم هر دو به بازی برگشت برسند."

پیگیرنی و اعتقاد به اینکه رئال برای تساوی به زمین آمده بود:" با این حرف او موافق نیستم. نیمه اول سیتی را کنترل کردیم اما در نیمه دوم، بازی رو به جلوی ما باعث شد شانس های گلزنی زیادی به دست بیاوریم. رئال در هر بازی برای پیروزی وارد زمین می شود نه برای تساوی."

دیدگاه‌ها