کد خبر : 1321031 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 10:58 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم به برد راه آهن مقابل پدیده مشکوک هستیم

کرمانی‌مقدم: از راه آهنی‌ها تست دوپینگ بگیرید!

مربی تیم سیاه جامگان نسبت به بیانیه باشگاه راه آهن واکنش نشان داد.

کرمانی‌مقدم: از راه آهنی‌ها تست دوپینگ بگیرید!
مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بیانیه باشگاه راه آهن برای کنترل دقیق موضوع دوپینگ در 3 هفته پایانی لیگ برتر می‌گوید: ما در باشگاه سیاه جامگان هم اعتقاد داریم باید مسئله دوپینگ جدی‌تر گرفته شود و کاملاً از این موضوع استقبال می‌کنیم اما چرا مسئولان راه آهن قبلاً از این حرف‌ها نمی‌زدند؟ چرا درست زمانی که مدیرعامل باشگاه ما مصاحبه می‌کند و از پیگیری شکایت از باشگاه راه آهن حرف می زند، این مسائل بیان می‌شود؟

او ادامه می‌دهد: من فکر می‌کنم راه آهنی‌ها قصد دارد با این جنگ‌های رسانه‌ای روحیه تیم ما را خراب کنند. در صورتی که بدانند ما عزم خود را برای بقا در لیگ برتر جزم کرده‌ایم. برایم جالب است که قبل از این مسابقه همه به من  می‌گفتند چرا تیمتان از دقیقه 70 به بعد کم می‌آورد. حالا چون یک بازی را در دقایق آخر بردیم، مشکوک شده‌ایم؟ بهتر است مسئولان راه آهن به مسائل تیم خودشان بپردازند.

مربی سیاه جامگان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید می‌کند: اگر این‌طور است، ما هم می‌توانیم بگوییم برد راه آهن مقابل پدیده با آن پنالتی و اشتباهات داوری مشکوک بوده است! به نظر من باید از تمام تیم‌ها از جمله راه آهنی‌ها تست دوپینگ بگیرند تا همه چیز روشن باشد. از ما هم حتماً تست دوپینگ بگیرند.

کرمانی مقدم درباره دیدار فردای تیمش مقابل صبای قم عنوان می‌کند: بازی سختی با صبا داریم. این تیم بسیار خوب بازی می‌کند و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. با این وجود باید بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم. ما اگر این بازی را با برد پشت سر بگذاریم برای بقا در لیگ بسیار امیدوار می‌شویم.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس اگر نفت تهران را ببرد، شک ندارم قهرمان می‌شود.

دیدگاه‌ها