کد خبر : 1321039 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 11:43 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو بازیکنان پرسپولیس را توجیه کرده است

قنبرپور: می‌خواهیم فردا با هوادران جشن بگیریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخیراً مصاحبه‌هایی انجام شده که حواشی نیز به همراه داشت اما برانکو از بازیکنان خواست به این حواشی توجه نکنند.

قنبرپور: می‌خواهیم فردا با هوادران جشن بگیریم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی قنبرپور  در مورد دیدار فردای تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: این بازی مصاف دو تیم مدعی است که می‌تواند یکی  از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته لیگ باشد و انتظار می‌رود با استقبال خیلی خوبی هم از سوی هواداران مواجه شود.

وی افزود: نفت متشکل از نفرات جوان و با تجربه است که از مربی خوبی مانند منصوریان سود می‌برد و قطعاً آنها بدون توجه به مشکلاتی که با آن مواجه هستند با انگیزه بسیار بالا به مصاف پرسپولیس می‌آیند و به طور حتم بازی آسانی پیش‌رو نخواهیم داشت.

قنبرپور با تأکید بر اینکه برانکو بازیکنان را برای دیدار فردا توجیه کرده است، عنوان کرد: قبل از بازی یکسری‌ها مصاحبه‌ها انجام شده بود که حواشی نیز به همراه داشت اما  برانکو از بازیکنان خواست فقط روی بازی تمرکز کرده و توصیه‌های لازم را به آنها انجام داد. امیدوارم بازیکنان در این بازی هم شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشته و یک نتیجه خوب را رقم بزنند.

مربی پرسپولیس یادآور شد: احتمال می‌دهیم که از این بازی استقبال خیلی خوبی شود و حضور پرشور هواداران انگیزه بازیکنان ما را چند برابر خواهد کرد. به این امید به ورزشگاه می‌رویم که سکوهای ورزشگاه پر باشد و در پایان نیز یک پیروزی خوب را جشن بگیریم.

مربی پرسپولیس در پایان با اشاره به غایبان تیمش در این بازی عنوان کرد: محسن بنگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و رامین رضاییان هم محروم است. خوشبختانه نفرات جایگزین خوبی داریم که هر موقع به آنها میدان داده شده، خواسته‌های کادرفنی را برآورده کرده‌اند.


دیدگاه‌ها