کد خبر : 1321456 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 20:57 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

امسال تجربه گرانبهایی به دست آوردیم

احمدزاده: حکم بقا در بازی خانگی ماست

سرمربی ملوان می گوید ما می دانستیم دیدار سختی پیش رو داریم اما باید یک امتیاز از این بازی می گرفتیم که این اتفاق نیفتاد.

احمدزاده: حکم بقا در بازی خانگی ماست
به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده پس از بازی تیمش در برابر تراکتورسازی در نشست خبری می گوید:

به تراکتورسازان تبریک می گویم 

به بازیکنان و عوامل تیم تراکتورسازی تبریک می گویم، البته ما به گونه ای بازی کردیم که می توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم اما این اتفاق نیفتاد و حریفمان سه امتیاز را از آن خود کرد. ما می دانستیم که بازی سختی داریم. بعد از اینکه بازی 1-1 شد باید بازی را نگه می داشتیم اما اینطور نشد.

بازی خانگی ما حکم بقا دارد

یک بازی خانگی در برابر صبا داریم که 3 امتیاز آن، حکم بقای ما را صادر خواهد کرد. نمی خواهیم بقای ما به هفته آخر کشیده شود. از زحمات بچه ها در این بازی تشکر می کنم. همین بچه ها با این غیرت مثال زدنی ملوان را در لیگ نگه می دارند و ملوان با هواداران خونگرم خود برای فصل بعد آماده می شود.

تجربه امسال بسیار گرانبها بود

مطمئنا ملوان همیشه هر سال یک تعداد بازیکن خوب معرفی می کند. حتما برای فصل بعد برای حفظ و بقای تیم و برای رسیدن به یک انسجام همیشگی اقدام خواهیم کرد. تجربه امسال برای همه و مسئولین تصمیم گیرنده گرانبها بود. فصل بعد با نگاه تازه تری به ملوان و ادامه حیاتش فکر می کنند. سال آینده سال به مراتب موفق تری خواهیم داشت.

همیشه در سازندگی جزء پیشروها بودیم

من فکر می کنم برای ملوان و اداره این تیم مسئولین باید تصمیم بگیرند و اینکه چه کسانی در کنار تیم باشند و چه کسانی نباشند. هر گاه از ما خواسته اند بوده ایم و خواستیم واقعیت ملوان را نشان دهیم. ما همیشه در امر سازندگی جزو پیشروها بودیم. در دو سال گذشته ما ناموفق بوده ایم و نتوانستیم اصالت ملوان را که در نشان دادن و عرضه کردن جوان بوده است را حفظ کنیم. اما کاری از دست کسی ساخته نیست. به خاطر همین بود که گفتم امسال تجربه خوبی بود.

دیگر نباید به اما و اگر کشیده شویم

هیچ وقت دیگر نباید کار ما به اما و اگر کشیده شود و دچار استرس شویم. امیدواریم و انتظار داریم ملوان باقدرتی مانند تراکتورسازی که ریشه دار هستیم؛ تولدمان را جشن بگیریم. می خواهیم کم کم مسیر تراکتور را در پیش بگیریم و هر سال برای کسب سهمیه تلاش کنیم. اگر خدا بخواهد؛ من این پتانسیل را در گیلان و تیم ملوان می بینم. شما هم نگران ما هستید چون تاریخ تیمهای باریشه و با تماشاگری مثل ما و تراکتور و ماشین سازی به هم گره خورده است.

باید با تراکتوری ها اتحاد داشته باشیم

یک اتفاق یا ناهنجاری در فوتبال ما وجود دارد و خودمان باید کمک کنیم تا از این شکل خارج شود. نباید ما این مسائل را بزرگ کنیم چون قابل حل است. می توانیم رابطه دو تماشاچی را بهتر کنیم. از ملوانان می خواهم اتحاد و دوستی با تراکتوری ها داشته باشیم و شاهد اتفاقات همین اندازه جزیی هم نباشیم و دیگر دیدارهای این دو شهر تنش نداشته باشد چون ما زیبایی فوتبال را می خواهیم.

دیدگاه‌ها