کد خبر : 1321466 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 21:09 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان لیگ را ما تعیین می‌کنیم

کمالوند: مالک گسترش باید بی خیال فوتبال شود!

سرمربی گسترش فولاد اعلام کرد مالک این باشگاه باید از فوتبال کناره گیری کند.

کمالوند: مالک گسترش باید بی خیال فوتبال شود!
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان، در حالی که بسیار عصبانی بود، اظهارات تندی را بر زبان آورد.

مالک باشگاه باید از سرمایه گذاری منصرف شود

در اولین فرصت باید با زنوزی مالک باشگاه تماس برقرار و او را متقاعد کنم از اینکه بیشتر در این فوتبال هزینه کند، منصرف شود. مالک باشگاه بیش از 150 میلیارد تومان در این فوتبال هزینه کرده و این هزینه ها برای هیچ بوده است. اشتباهات داوری کمر تیم ما را شکسته است. 12 امتیاز صد درصد را از تیم ما گرفته است. اگر امتیازات به ما داده شده بود، می توانستیم جزو 3 تیم برتر باشیم. امیدوارم زنوزی دلایل من برای انصراف را بپذیرد. انصراف از سرمایه گذاری در فوتبال.

چطور از دومتری پنالتی نمی گیرد

هم نگران خودم هستم، هم نگران زنوزی. در شرایطی که کسی حاضر نیست ریالی هزینه کند، یه سرمایه گذار شخصی هزینه می کند. او دنبال نشاط عمومی است اما در رختکن ما عزای عمومی است. من نمی دانم داور چطور پنالتی به این واضحی را در فاصله دو متری نمی گیرد و هند بازیکن را نمی بییند. او تحت فشار شعارهای تماشاگران پنالتی ما را نادیده می گیرد. با اشتباهات متعدد حتی در صحنه پنالتی کارت زرد دوم را به سعید قائدی فر نمی دهد و اخراجش نمی کند.

رییس بعدی به داوری رسیدگی کند

من به 3 عزیزی که کاندیدای ریاست فدراسیون شده اند، می گویم هرکدام آمدند اول از همه فکری به حال داوری کنند. من فکر می کنم این همه تیم را تمرین می دهم، بیهوده بوده است. اتفاقات فنی باعث پیروزی یا شکست تیمم نمی شود.

چون هوادار نداریم، اشتباهات به ضررمان است

آرشیو در برنامه نود موجود است. شما در هر حال صورت مساله را پاک نکنید. به جای گذشته امروز را قضاوت کنید. به دلمان مانده که چرا اشتباهات داوری همیشه باید به ضرر ما باشد. آیا این حق است؟ چون ما هوادار نداریم؟

می خواهیم شرافتمندانه بازی کنیم

ما می خواهیم شرافتمندانه بازی می کنیم. البته با تمام توان خود جلوی تیم هایمان بازی می کنیم. همه باید جوانمردانه کارشان را انجام دهند. ما سعی خواهیم کرد در تعیین قهرمان لیگ موثر باشیم و نقش خودمان را بازی کنیم. همانطور که استقلال خوزستان را متوقف کردیم، سعی می کنیم مقابل پرسپولیس نیز با تمام وجود بازی کنیم.

دیدگاه‌ها