کد خبر : 1321468 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 21:15 | 92.1K بازدید | 0 دیدگاه

دایی:قهرمانی بازی ما و استقلال مشخص می‌شود

سرمربی صبای قم معتقد است دیدار هفته پایانی آنها برابر استقلال تهران سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص می‌کند.

دایی:قهرمانی بازی ما و استقلال مشخص می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل سیاه جامگان عنوان کرد این هفته وضعیت مالک باشگاه صبا و حضورش در این تیم مشخص می‌شود.

بازیکن اخراج شد دفاع کردیم

خدا را شکر به پیروزی خوبی رسیدیم ولی اگر از موقعیت‌هایمان استفاده بهتری داشتیم و مهاجمان با دقت بیشتری کار می‌کردند با اختلاف 2 یا 3 گل به برتری می‌رسیدیم. ما همواره نشان دادیم بازی تدافعی ارائه نمی‌کنیم اما امروز در لحظات پایانی مجبور به این کار شدیم که این مسئله به دلیل اخراج مدافعمان بود. اگر تعداد نفرات دو تیم برابر بود یک لحظه هم نمایش تدافعی نداشتیم.

گل زدیم ولی بدشانس هم بودیم

ابوالفضل ابراهیمی، اکبر صادقی و کریم اسلامی در پشت تخصصی خود به میدان نمی‌روند و ما مجبور به این کار هستیم. متاسفانه بعد از مصدومیت علی‌محمدی، هافبک چپ تخصصی نداشتیم ولی با این وجود بازیکنان بزرگی در تیممان بود که در این پست بازی کردند. با اینکه یک بر صفر به پیروزی رسیدیم اما توپمان نیز به تیرک خورد و بدشانسی هم داشتیم.

برنامه‌ریزی برای سال آینده

با داشته‌هایمان تیم را جمع و جور کردیم تا نمایش قدرتمندانه‌ای برابر تیم‌ها ارائه کنیم. فرید کریمی مهاجم می‌باشد ولی در بسیاری از بازی‌ها هافبک راست یا چپ تیم بوده است. اگر قرار بود صبا در فصل آینده باشد و ما هم در این تیم بمانیم از همین حالا باید تیم سال آینده را بچینیم که اینگونه مشکلات به تیم ضربه نزد.

داور شاهکار کرد

به نظر فرهاد کاظمی احترام می‌گذارم و شاید به خاطر اینکه امروز باختند گفته ما وقت‌کشی کردیم ولی اصلا این موضوع اتفاق نیفتاد. هیچ مربی دوست ندارد تیمش بازنده باشد. چند خطا پشت محوطه جریمه ما گرفته شد ولی داور برخوردهای تیم ما را نادیده می‌گرفت و از کنار آن می‌گذشت. اگر او عادلانه‌تر قضاوت می‌کرد ما با تفاضل گل بیشتری به پیروزی می‌رسیدیم. اخراج بازیکن ما نیز یکی دیگر از شاهکارهای داور بود. ما هفته آینده با ملوان بازی حساسی خواهیم داشت ولی نمی‌توانیم از بازیکن اخراجی‌مان استفاده کنیم. اینگونه تصمیم‌های داوران به تیم ضربه می‌زند ولی البته باید اشاره کنم مسعود حق‌جو نیز آماده است که توانایی کمک به صبا را دارد.

این هفته تکلیف مالک باشگاه مشخص می‌شود

 بحث دوست داشتن یا نداشتن من برای ماندن نیست. اول باید وضعیت صبا برای فصل آینده مشخص شود تا ما هم تصمیم بگیریم در این تیم بمانیم یا نه. ‌ ان‌شاالله به حق پنج تن این هفته تکلیف مالک باشگاه صبا مشخص می‌شود و تکلیف ما هم معلوم خواهد شد. بعد از آن اگر از ما خواستند در صبا بمانیم صحبت می‌کنیم، در غیر اینصورت هر بدی و خوبی از ما دید حلال کنید.

گفته بودم قهرمانی در بازی ما است

چند ماه قبل گفته بودم قهرمان لیگ در بازی هفته پایانی ما و استقلال مشخص خواهد شد. اگر هفته آخر با پرسپولیس هم بازی می‌کردیم با تمام قدرت وارد میدان می‌شدیم و به مسئله دیگری توجه نمی‌کردیم. هدف ما موفقیت تیم خودمان است.

دیدگاه‌ها