کد خبر : 1321471 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 21:17 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست گل محمدی از رئیس جدید فدراسیون

گل محمدی: تحت تاثیر بازی خوب پدیده قرار گرفتیم

سرمربی ذوبی ها می گوید در نیمه اول می‌شد به گل برسیم ولی در نیمه دوم، تحت تاثیر بازی خوب پدیده قرار گرفتیم و شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد.

گل محمدی: تحت تاثیر بازی خوب پدیده قرار گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: بازی خوبی را در مجموع شاهد بودیم و خدا را شکر که این بازی به سود ما به پایان رسید. در نیمه اول می‌شد به گل برسیم ولی در نیمه دوم، تحت تاثیر بازی خوب پدیده قرار گرفتیم و شرایط متفاوت‌ شد. ولی توانستیم از غافلگیری حریف استفاده کنیم و به گل برسیم. برای رسیدن به ۳ امتیاز تلاش کردیم و برای کسب سهمیه امیدواریم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا بازی سختی را پیروز شدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم و به سهمیه امیدوار شدیم. حریف ما پدیده‌ای بود که بسیار خوب بازی کرد.

سرمربی ذوبی ها در خصوص داوری دیدار گفت: هفته‌های حساسی بود و گرفتن امتیاز سخت است اما در مجموع با وجود حساسیت قضاوت خوبی را شاهد بودیم. حساسیت بازی باعث می‌شود که مربیان کنترلی روی خود نداشته‌ باشند.

گل‌محمدی داد: پیش‌بینی برای قهرمان لیگ سخت شده ولی با توجه به بازی‌های باقی‌مانده فکر می‌کنم پرسپولیس باز هم شانس قهرمانی دارد و باید از ۲ بازی آتی خود نهایت استفاده را ببرد.

او در پایان گفت: داشتن یک استادیوم شیک حداقل خواسته فوتبال هر استانی است و این واقعیت صورت نمی‌گیرد  مگر با فوتبال خصوصی به معنای واقعی به همین دلیل از رئیس جدید فدراسیون توقع دارم که توجه به فوتبال پایه‌ و امکانات فوتبالی را در نظر داشته‌ باشد.

دیدگاه‌ها