کد خبر : 1321540 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 11:10 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی: باید از لحاظ روحی آماده شویم

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون رسالتی که روی دوش بازیکنان است بسیار بیشتر از قبل شده و آنها باید تلاش بیشتری داشته باشند.

کاشانی: باید از لحاظ روحی آماده شویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جعفر کاشانی در مورد شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران، گفت: فوتبال همین است و در آن برد و باخت هست. در گذشته هم بارها اعلام کردم تمام مسابقاتی که تا پایان فصل داریم مشکل‌ساز خواهد بود. تیم‌هایی که به مصاف پرسپولیس می‌آیند در شرایط روحی با ما روبه رو می‌شوند که می‌دانند مقابل یک تیم مدعی قرار خواهند گرفت به همین خاطر انگیزه زیادی دارند.


وی افزود: بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر حواس خود را جمع کنند چراکه رسالت روی دوش آنها سنگین‌تر شده است. البته داور هم اشتباهاتی داشت اما این مسئله نباید دلیل باخت باشد. باخت سرآغاز پیروزی‌ها خواهد بود و امیدوارم در ادامه بتوانیم به سوی باشگاه‌ شدن قدم برداریم و زیرساخت‌هایی فراهم شود که کمیته فنی دغدغه‌ای برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم برای سال آینده نداشته باشند.


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: شهرداری محبت کرده و ورزشگاهی زیبا در اختیار باشگاه گذاشته است. می‌توانیم در ادامه این کار به سوی باشگاه شدن قدم برداریم. شما روز گذشته مشاهده کردید چه جمعیتی برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمد. هوادار سرمایه باشگاه است. در سال آینده با مدیریت منسجمی که در باشگاه وجود دارد می‌توان گام‌های بلندتری در راه رسیدن به موفقیت برداشت.


وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس مغرور شده‌اند، تاکید کرد: در صحبت‌های قبلی‌ام بارها به این مسئله اشاره کردم که دیدارهای آینده ما بسیار سخت خواهد بود چراکه تیم‌ها با این آمادگی ذهنی به میدان می‌آیند که با یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی بازی دارند. در این شرایط رسیدن به موفقیت تلاش مضاعف می‌خواهد و باید از لحاظ فرهنگی و روانی روی بازیکنان کار کرد تا به آمادگی روحی بیشتری برسند. دیروز ما تلاش می‌کردیم به صدر جدول بیاییم اما امروز باید برای حفظ آن تلاش کنیم. اکنون بار دیگر شرایط فرق کرده و باید برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنیم.


کاشانی در رابطه با اینکه آیا همچنان احتمال می‌دهد پرسپولیس به مقام قهرمانی برسد، عنوان کرد: همچنان امیدوارم. بازی‌های مشکلی داریم ولی بازیکنان ما نشان دادند که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. هر شکست می‌تواند سرآغاز پیروزی‌های بعدی باشد. اکنون ورزشگاه زیبایی در اختیار ما قرار گرفته و می‌توانیم با مدیریت منسجمی که وجود دارد زیرساخت‌های بهتری برای باشگاه در نظر بگیریم و از حضور پیشکسوتان بهره بیشتری ببریم تا مثل کشورهایی دارای فوتبال به سوی حرفه‌ای شدن و باشگاه شدن قدم برداریم.

دیدگاه‌ها