کد خبر : 1321561 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 12:01 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

3 ماه دیگر لباس می‌دهند

ناظم‌الشریعه: فقط بازی تدارکاتی می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بزرگترین دغدغه‌شان در راه آمادگی جام جهانی فوتسال را انجام بازی‌های تدارکاتی عنوان کرد.

ناظم‌الشریعه: فقط بازی تدارکاتی می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص مشکل البسه تیم ملی فوتسال ایران گفت: چیز مهمی نیست؛ روز گذشته پیگیری کردیم که گفتند اسپانسر جدید باید سه ماه دیگر به ما لباس بدهد ولی با این وجود آنها هرچه داشتند و هر طور بود چند دست لباس به ما دادند؛ البته نمی‌توان روی کیفیت آنها بحث کرد.

او ادامه داد: اسپانسر جدید البسه تیم ملی موظف است سه ماه دیگر به ما لباس بدهد ولی باز هم از آنها تشکر می‌کنیم با این وجود لباس بازیکنان در اردوی تیم ملی فوتسال را فراهم کردند.

ناظم‌الشریعه در رابطه با شرایط تیم ملی فوتسال ابراز کرد: بزرگترین نگرانی و دغدغه ما بازی‌های دوستانه است تا با آمادگی بیشتری در جام جهانی که قرار است شهریورماه برگزار شود شرکت کنیم. ما باید دیدارهای تدارکاتی بزرگ داشته باشیم چرا که تیم ما در آسیا قهرمان شده و لازم است علاوه بر امکانات، توجه بیشتری به آن شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: درخواست خود را به تیم‌های بزرگ دنیا برای بازی دوستانه فرستادیم ولی هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

او علت مشخص نبودن زمان دقیق آغاز لیگ برتر فوتسال را اینگونه عنوان کرد: به دلیل مشخص نبودن بازی‌های تدارکاتی ما برنامه لیگ هم اعلام نشده است. درخواست داریم هرچه زودتر به این مسائل رسیدگی و تعیین تکلیف شود. در جلسه هیئت رئیسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد همه چیز مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها