کد خبر : 1321573 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 12:29 | 64.6K بازدید | 1 دیدگاه

معرفی 21بازیکن ایران برای لیگ‌جهانی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان 21 بازیکن را برای حضور در لیگ جهانی سال 2016 انتخاب و معرفی کرد.

معرفی 21بازیکن ایران برای لیگ‌جهانی والیبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی با حضور ۱۲ تیم در سطح یک از 27 خرداد تا 13 تیرماه پیگیری می‌شود.

تیم‌های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان ۱۲ تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ هستند که در سه گروه متفاوت و متغیر در سه هفته با یکدیگر مسابقه می‌دهند، مطابق فرمول جدید مسابقات در پایان مرحله مقدماتی 12 تیم در یک جدول رده بندی قرار می گیرند و 5 تیم برتر به همراه میزبان مسابقات(لهستان) به مرحله نهایی لیگ جهانی 2016 صعود خواهند کرد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال 21 بازیکن را به عنوان فهرست اولیه تیم ایران برای معرفی به FIVB جهت حضور در لیگ جهانی 2016 انتخاب و معرفی کرد.

اسامی آنها به قرار زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد طاهر وادی، امیر غفور، شهرام محمودی، امین علوی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، سامان فائزی، محمد فلاح، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، علیرضا مباشری، حمزه زرینی، مجتبی میرزاجانپور و رحمان داوودی.

لازم به ذکر است بر اساس قوانین و مقررات این رقابت ها، پیش از آغاز هر هفته از این رقابت ها از سوی کادرفنی هر تیم 14 بازیکن برای شرکت در سه مسابقه (هر هفته) انتخاب و به کمیته کنترل مسابقات معرفی می گردد.

نخستین دیدار لیگ جهانی سال 2016 ساعت 14 و 45 دقیقه به وقت برزیل روز پنج شنبه ۲۷ خرداد برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال برزیل میزبان تیم ملی والیبال کشورمان است. در دومین مسابقه این روز تیم‌های آمریکا و آرژانتین از ساعت 20 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی به وقت محلی کشورهای میزبان به قرار زیر است:

** هفته نخست (27 تا 30خرداد)

تیم ملی والیبال ایران به همراه تیم های برزیل، آمریکا و آرژانتین در گروه دوم دور مقدماتی قرار دارد. مسابقات به میزبانی ورزشگاه کاریوکا یک در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.

پنج شنبه ۲۷ خرداد: برزیل – ایران (ساعت 14:45)

جمعه ۲۸ خرداد: آمریکا – ایران (ساعت 17:15)

شنبه 29 خرداد: ایران – آرژانتین (ساعت 20:30)

** هفته دوم (سوم تا ششم تیر)

تیم ملی والیبال ایران به همراه تیم های برزیل، صربستان و بلغارستان در گروه سوم دور مقدماتی قرار دارد. دیدارهای این گروه در سالن پی اونیر شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

پنج شنبه سوم تیر: ایران – بلغارستان (ساعت ۱۶)

جمعه چهارم تیر: برزیل – ایران (ساعت ۱۶)

شنبه پنجم تیر: ایران – صربستان (ساعت ۱۹)

** هفته سوم (یازدهم تا سیزدهم تیرماه)

تیم ملی والیبال ایران در گروه سوم با تیم های آرژانتین، ایتالیا و صربستان همگروه است و رقابت‌های این هفته به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

جمعه یازدهم تیر (25 رمضان): ایران – صربستان (ساعت ۲۱)

شنبه دوازدهم تیر (26 رمضان): ایران – ایتالیا (ساعت ۲۱)

یکشنبه سیزدهم تیر (27 رمضان): ایران – آرژانتین (ساعت ۲۱)

تیم های فرانسه، صربستان و آمریکا در بیست و ششمین دوره لیگ جهانی (سال ۲۰۱۵) به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

دیدگاه‌ها