کد خبر : 1321589 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:22 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

2 بازی آینده را با تمام وجود بازی می‌کنیم

برانکو: بازیکنانم را جریمه کردم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز بلافاصله در محاصره خبرنگاران قرار گرفت تا درباره شکست دیروز به آنها توضیح بدهد.

برانکو: بازیکنانم را جریمه کردم
به گزارش "ورزش سه"، برانکو حرف‌های خود را اینطور آغاز کرد که: متاسفانه اتفاق بدی افتاد. این فوتبال است و هیچ  کس دوست نداشت اینطور بشود اما با وجود تلاش بازیکنان این مسائل پیش می‌آید. امروز از بازیکن‌ها خواستم با تمام وجود خود را برای 2 بازی آخر آماده کنند و با نهایت تلاش به میدان بروند.

برانکو درباره کیفیت نفت گفت: پیش بینی من در مورد اینکه نفت تیم قدرتمندی است درست بود. لیگ ایران لیگ برابری است و تیم‌ها پا به پای هم حرکت می‌کنند.

او درباره 2 بازی آینده هم چنین گفت: وظیفه ما فقط برد است و بعد از آن هر اتفاقی ممکن است. در هر صورت ما شانسمان به هیچ وجه کمتر از استقلال خوزستان و استقلال تهران نیست.

برانکو در ادامه درباره داوری این بازی گفت: ما سرمان به کار خودمان گرم است و به ارگان‌های ذیربط اعتماد داریم اما به هر صورت گل اول نفت آفساید بود. با این حال ما به اندازه کافی که باید خوب باشیم، نبودیم نفت هم از ما بهتر بود و مزد بازی خوبش را گرفت.

برانکو درباره شرایط تیمی و حضور هواداران در تمرین امروز گفت: پرسپولیس در طول فصل تحت فشار سنگینی بوده و بازیکن‌ها سخت کار کرده‌اند و نمایش خوبی داشتند و این چیزی است که تماشاگران هم فراموش نمی‌کنند و به همین دلیل هواداران هنوز پشت ما هستند. تیم‌های دیگر شرایط ما را نداشتند اما بازیکنان من خیلی خوب کار کردند و باید قدر زحمات آنها را بدانیم. فراموش نکنید که ما 22 بازی بدون شکست بودیم و باخت دیروز ما چیز غیرمنتظره‌ای نیست. سپاهان مدافع عنوان قهرمانی است و امسال شرایط خوبی ندارد و این جزو فوتبال است.

او درباره اینکه آیا بازیکنانش را بعد از شکست مقابل نفت جریمه کرده یا نه هم گفت: من بازیکنان پرسپولیس را جریمه کردم و 2 روز به آنها استراحت دادم!

برانکو درباره اینکه چه تیمی شانس بیشتری دارد گفت: همانطور که گفتم هر سه تیم موقعیت برابری دارند و همه موفقیت‌های یا عدم موفقیت‌های این فصل در مسیر دو مسابقه باقیمانده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها