کد خبر : 1321622 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:39 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: استقلال خصلت تیم های بزرگ را دارد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است هر سه تیم بالای جدول بازی‌های سختی دارند اما شانس استقلال خوزستان برای قهرمانی بیشتر است.

افاضلی: استقلال خصلت تیم های بزرگ را دارد
به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی، کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی پرسپولیس و نفت تهران به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در بازی پرسپولیس و نفت تهران یک تیم برای برد وارد مسابقه شده بود و  تیم دیگر یعنی نفت تهران  برای کسب حداقل امتیاز به زمین آمده بود، اما نیم نگاهی هم به سه امتیاز بازی داشت تا بتواند از اشتباهات تیم پرسپولیس به خوبی استفاده کند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس از لحاظ ذهنی، آماده این بازی نبودند و فشار زیادی روی آنها بود. بازیکنان کلیدی پرسپولیس عملکرد خوبی که در چند بازی گذشته داشتند را به نمایش نگذاشتند. پرسپولیس چند سالی هست که قهرمانی لیگ برتر را تجربه نکرده است و بی تجربگی در چنین شرایطی یکی از عوامل استرس و باخت آنها بود.

کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی استقلال و سایپا گفت:‌ بازی نزدیکی بین دو تیم استقلال و سایپا وجود داشت و  این امکان وجود داشت که هریک از دو تیم برنده میدان باشند. اتفاقا این یکی از خصلت‌های تیم‌های بزرگ این است که در بازی‌ها پایاپای برنده از زمین خارج شود که استقلال این خصلت را داشت.

افاضلی در مورد اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: شرایط برای هر سه تیم بالای جدول بسیار سخت است و نمی‌توان پیش‌بینی قطعی از قهرمان لیگ داشت. اما با توجه به بازی‌ها مانده من فکر می‌کنم استقلال خوزستان بیشتر از دو تیم دیگر شانس قهرمانی دارد. البته استقلال خوزستان تا بدین جای لیگ هم کار بزرگی انجام داده است.

دیدگاه‌ها