کد خبر : 1321638 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای فیکس بودن و آقای گلی ندارم

منوچهری: سپاهان مثل صفه و زاینده‌رود است

امین منوچهری که در سه بازی اخیر برای سپاهان گل زده است، می‌گوید باید دو بازی تا پایان لیگ را نیز ببرند تا از غم هواداران سپاهان کم شود.

منوچهری: سپاهان مثل صفه و زاینده‌رود است
منوچهری در مورد پیروزی مقابل گسترش فولاد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من فکر می‌کنم نسبت به بازی با نفت‌تهران عملکرد بهتری نداشتیم چون خستگی ناشی از آن بازی در ساق پای بچه‌ها هم دیده می‌شد ولی 3 امتیاز را گرفتیم و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند به ما کمک کند و هواداران هم آرامش پیدا می‌کنند.

او در مورد اینکه 3 بازی پیاپی است برای سپاهان گل زده ادامه داد: من فکر می‌کنم هر فورواردی دوست دارد مثمرثمر باشد. از تمام بچه‌های سپاهان تشکر می‌کنم که باعث شدند این اتفاق برای من بیفتد. با هر کدام از گل‌هایی که می‌زدم به اندازه من خوشحال می‌شدند، واقعا از همه آنها تشکر می‌کنم که باعث شدند بتوانم این گل‌ها را بزنم، من فقط وسیله هستم.

مهاجم زردپوشان اصفهان در مورد اعتراض فراز کمالوند به داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: من که واقعا چیز خاصی ندیدم شاید آقای کمالوند چیزی دیده که اعتراض کرده. در این مورد صحبتی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چند بازی فیکس بوده است می‌گوید: من فکر می‌کنم 270، 280 دقیقه کلا بازی کرده‌ام که سه تا بازی فیکس بودم من نمی‌دانم که حالا شرایط تیم به چه شکل بوده و چرا نشده بازی کنم ولی همه چیز را به خدا سپردم و لابد زمان بازی کردنم همین موقع بوده اصلا نمی‌توانم این ادعا را بکنم که اگر بیشتر بازی می‌کردم آقای گل سپاهان می‌شدم شاید باید در این زمان بازی می‌کردم تا مثمرثمر می‌بودم.

بازیکن سپاهان درباره بازی با الاتحاد عربستان که آن را پیش رو دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌کنم همه ما دوست داریم این تیم عربستانی صعود نکند، ما مساوی هم بگیریم این تیم صعود نمی‌کند و در وهله دوم این برایمان مهم است که سه امتیاز را بگیریم. درست است که تیم ما دیگر صعود نمی‌کند ولی این بازی برای ما حیثیتی محسوب می‌شود.

منوچهری در پایان در مورد نتایج نه چندان خوبی که سپاهان امسال گرفت و اینکه برنامه‌شان برای دو بازی باقیمانده چیست افزود: ما به هواداران سپاهان احساس دین می‌کنیم. آنها عادت دارند تیمشان را قهرمان یا جزو 3، 4 تیم بالای جدول ببینند و قرار داشتن سپاهان در جایگاه نهمی جدول برای آنها سنگین است. خود اصفهانی‌ها یک شعار دارند که می‌گویند اصفهان یک کوه صفه دارد، یک زاینده رود و یک سپاهان. یعنی تیم سپاهان به اندازه آن دو مورد دیگر ارزشمند است. باید دو بازی آینده را ببریم تا از غم هوادارانمان کم شود، با توجه به مدیریتی که مسئولین سپاهان انجام می‌‌دهند می‌توانند تیمی قوی ببندند.

دیدگاه‌ها