کد خبر : 1321645 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:35 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای رسیدن به بازی برگشت برابر سیتی

تلاش خیره‌کننده رونالدو برای ممکن‌کردن غیرممکن

کریستیانو رونالدو صبح، ظهر و شب در زمین چمن و همچنین در سالن بدنسازی کمپ والدبباس مشغول تمرین کردن است تا خود را به بازی حساس روز چهارشنبه برابر سیتی برساند.

تلاش خیره‌کننده رونالدو برای ممکن‌کردن غیرممکن

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی بود که زنگ خطر برای رونالدو به صدا در امد؛ وقتی او نتوانست آخرین تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد و بازی را از دست داد.

 

در چند روز اخیر بازار شایعات در مورد وضعیت مصدومیت او داغ بوده اما منابع معتبر اسپانیایی پارگی 1.5 سانتی عضلات پشت ران پای راست رونالدو را تایید کرده اند و این یعنی استراحت دو هفته ای برای فوق ستاره پرتغالی. برخی منابع از روش درمانی جایگزینی سلول های بنیادی برای رسیدن رونالدو به بازی برگشت مقابل سیتی اشاره کرده اند اما مارکا امروز گزارش داد که این روش حذف شده و رونالدو زیر نظر خواکین خوان، فیزیوتراپ معتمد خود سه نوبت در روز تمرینات اختصاصی انجام می دهد.

او روز  گذشته به نرمی روی زمین چمن شروع به دویدن کرد تا وضعیت مصدومیت خود را بررسی کند و پس از آن بود که کاملا به بهبودی سریع خود امیدوار شد. البته اینکه او بتواند به بازی برگشت برابر سیتی برسد تقریبا عملیاتی غیرممکن است ولی تمام تلاش رونالدو بر این است تا بتواند در صورت نیاز حداقل یک نیمه برابر سیتی به میدان برود.

دیدگاه‌ها