کد خبر : 1321648 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:49 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: ذوب آهن به شدت تحت فشار است

دفاع وسط ذوب‌آهن می‌گوید اگر بدشانسی در خیلی از بازی‌ها گریبانگیرشان نمی‌شد در حال حاضر در جدول وضعیت خیلی بهتری داشتند.

محمدی: ذوب آهن به شدت تحت فشار است
هادی محمدی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود، مربی پدیده مصاحبه کرده و گفته بود جوان‌ها را بازی می‌دهد اما ترکیب اصلی‌اش را گذاشت. باید صددرصد می‌بردیم، ما قاسم حدادی‌فر، تبریزی و محمدزاده را به دلیل محرومیت و کاوه رضایی و علی حمام را به دلیل مصدومیت که همه‌شان هم بازیکنان فیکس ما هستند، در اختیار نداشتیم اما جایگزینانشان خیلی خوب کار کردند و جوان‌هایمان جواب اطمینان سرمربی را دادند.  نیمه اول خوب کار کردیم و نیمه دوم از گلی که زده بودیم نگهداری کردیم و بازی را یک بر صفر بردیم کلا مشهد برای ما خوش‌یمن است، پارسال هم مقابل پدیده بود که توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم. امسال هم گرچه برای پدیده‌ای‌ها نتیجه به دلیل جایگاهی که در جدول دارند، فرقی نمی‌کرد اما آنها خیلی تلاش کردند و فشار روی ما بالا بود اما با این حال بردیم. امیدواریم در دو بازی آینده با تیم‌های سیاه‌جامگان و استقلال‌خوزستان به پیروزی برسیم.

دفاع ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا تیمشان به یکدفعه کنار کشید و نتوانست نتایج خوبش را ادامه دهد گفت: در چند بازی که باید می‌بردیم بدشانس بودیم. برای شما مثال می‌زنم، در دیدار با استقلال اهواز در دقیقه 90 بازی گل خوردیم یا در بازی با سایپا در اصفهان یک ـ صفر جلو بودیم و می‌توانستیم در همان نیمه اول 5 گل بزنیم اما در نیمه دوم آنها یک اوت‌دستی انداختند و درون دروازه ما جای گرفت یا مثلا وقتی فولاد یک گل به ما زد، سعید در لاک دفاعی فرورفت، تیم‌هایی که می‌آیند و جلوی ذوب‌آهن بازی می‌کنند همانقدر که مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند، در برابر ما هم به همین شکل هستند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. در اکثر بازی‌ها بدشانس بودیم و مساوی کردیم. از لحاظ جسمی و روحی به دلیل فشردگی‌های لیگ‌برتر در بازی‌های آسیایی خیلی تحت فشار هستیم.

محمدی در پایان در مورد دیدار با النصر عربستان افزود: ما که از گروهمان صعود کردیم ولی با این حال باز هم انگیزه داریم و برای برد به زمین می‌رویم. تیم ما آنقدر خوب است که بازیکنان اصلی و ذخیره‌اش با هم دیگر فرقی ندارند و همگی با انگیزه هستند.

دیدگاه‌ها