کد خبر : 1321652 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: مشخص نیست رونالدو به‌ بازی سیتی برسد

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با رئال سوسیداد حاضر نشد در مورد وضعیت رونالدو برای بازی برگشت برابر سوسیداد اظهارنظر دقیقی بکند.

زیدان: مشخص نیست رونالدو به‌ بازی سیتی برسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا از ساعت 18.30 در آنوئتا به مصاف سوسیداد خواهد رفت؛ در حالیکه کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

زیدان در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت دو مصدوم مهم تیمش گفت:" رونالدو شبانه روز در تلاش است تا بتواند خود را به بازی برگشت برابر سیتی برساند. او مصدوم است و مهم این است که هرچه زودتر بهبود پیدا کند. برای من اینکه او و بنزما بتوانند بطور کامل مصدومیتشان را پشت سر بگذارند اهمیت بیشتری دارد. دوست ندارم در مورد هیچکدامشان ریسک کنم. به بازی با سیتی خواهند رسید؟ نمی توانم جواب دقیقی به شما بدهم. همه چیز به نظر پزشکان بستگی دارد. امیدوارم روز چهارشنبه بتوانم از رونالدو و کریم استفاده کنم."

 

نگرانی از افزایش تعداد مصدومان:" بله، نگران این مساله هستم چون دوست دارم برای هر بازی تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. رونالدو و بنزما بازیکنان مهمی برای رئال هستند و مصدومیتشان خبر خوبی نیست. مهم این است که آسیب دیدگی آنها بطور کامل بهبود پیدا کند. من در حال حاضر به بازی فردا و نیز به وضعیت مصدومیت رونالدو و بنزما فکر می کنم."

 

ریسک حضور بیل برابر سوسیداد:" خیر، اگر بیل مشکلی نداشته باشد بطور حتم به میدان خواهد رفت. سه بازی حساس تا پایان لالیگا پیش رو داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. نمی توانیم از لالیگا چشم پوشی کنیم و با بهترین ترکیب به مصاف سوسیداد خواهیم رفت. به غیر از رونالدو و بنزما، وضعیت دیگر بازیکنان مطلوب است و آماده این بازی هستیم."

 

11 بازیکن موردنظر:" در این مورد فردا همه چیز مشخص خواهد شد و الان تصمیمی در این مورد نگرفته ام. بازی برابر سوسیداد بسیار دشوار خواهد بود و زمین این تیم برای هر حریفی دردسرساز است. بازی های زیادی از این تیم تماشا کرده ام. فردا از ابتدا سعی خواهیم کرد ایده خودمان را به حریف تحمیل کرده و بازی همیشگیمان را ارائه دهیم."

 

استفاده رونالدو و بنزما از فیزیوتراپ های خارج از باشگاه:" این مساله با باشگاه کاملا هماهنگ شده است و مشکلی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها