کد خبر : 1321685 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:43 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

باقریان: او بهترین گزینه برای هدایت تیم ما است

ویسی با سپاهان توافق کرد!

سرمربی تیم استقلال خوزستان با تیم سپاهان به توافق اولیه رسید.

ویسی با سپاهان توافق کرد!
به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور عبدالله ویسی در تیم سپاهان از مدت‌ها پیش مطرح شده است. این شایعه آنقدر در رسانه‌ها منتشر شد تا رنگ واقعیت به خود گرفت. سرمربی استقلال‌خوزستان بعد از برد دلچسب روز گذشته مقابل راه‌آهن به طور ناگهانی اهواز را به مقصد اصفهان ترک کرد تا زمزمه حضور وی در سپاهان برای فصل بعد دوباره به گوش برسد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که ویسی مدیران باشگاه استقلال‌خوزستان را نیز در جریان سفر به اصفهان و مذاکره با سپاهان گذاشته است.

اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: ویسی مربی بسیار موفقی است و جزو گزینه های ما برای هدایت تیم در فصل آینده قرار داشت. به همین خاطر از این مربی برنامه خواستیم به هیچ عنوان اقدام غیرحرفه‌ای انجام ندادیم و همه‌چیز کاملا شفاف و روشن پیش رفته است.

او می افزاید: شاید به توافقاتی با ویسی دست یافته باشیم اما هنوز چیزی قطعی نیست و نمی‌توانید ویسی را سرمربی بعدی سپاهان بدانید. بی‌تردید برای ویسی در حال حاضر هیچ‌چیز مهم‌تر از شرایط استقلال‌خوزستان نیست و انشاءالله بعد از پایان فصل درباره موضوع حضورش در سپاهان بیشتر صحبت می‌کنیم. هرچند که اعتقاد دارم ویسی بهترین گزینه برای هدایت سپاهان است.

دیدگاه‌ها