کد خبر : 1321688 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 18:00 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بایرن

گواردیولا: بایرن حذف شد مرا بکشید!

بایرن مونیخ در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد. مونیخی ها با یک برد دیگر بوندسلیگا را فتح خواهند کرد و در لیگ قهرمانان نیز باید در بازی برگشت، اتلتیکو را با اختلاف دو گل مغلوب کنند.

گواردیولا: بایرن حذف شد مرا بکشید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن فردا در خانه میزبان مونشن گلادباخ است تا هم انتقام شکست 3-1 دور رفت را بگیرد و هم با کسب این سه امتیاز، قهرمانی اش در بوندسلیگا را حتمی کند. بایرن پس از شکست 1-0 برابر اتلتیکو، نیاز مبرم به کسب پیروزی برابر مونشن گلادباخ دارد تا برای بازی برگشت مقابل اتلتی، روحیه مضاعفی پیدا کند.

 

گواردیولا در نشست خبری این بازی گفت:" در حال حاضر از همه چیز راضی هستم. برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کرده ایم و خوشحالم. انرژی فراوانی دارم و منتظرم تا بازی های پیش رو از راه برسند. انگیزه من صد چندان است. فردا برابر مونشن گلادباخ تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت."

 

غیبت مولر برابر اتلتیکو:" دلیلش کاملا تاکتیکی بود. نمی خواستم با دو مهاجم بازی کنم چون هدف من کنترل بیشتر روی حریف بود. فصل قبل برابر بارسلونا با دو مهاجم بازی کردیم و نتیجه اش را همه دیدند(شکست 3-0). مقابل بنفیکا، لواندوفسکی را به همین دلیل نیمکت نشین کردم و مولر بازی کرد که نتیجه هم گرفتیم. بازی را به اتلتیکو باختیم ولی چیزی تمام نشده و هنوز بازی برگشت باقیمانده است. اگر حذف شدیم می توانید مرا بکشید اما هنوز من نمرده ام."

 

دیدگاه‌ها