کد خبر : 1321699 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 18:43 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه عجیب دو هفته قبل از پایان فصل

گزارش روز: ویسی در یک قدمی سپاهان!

عبدالله ویسی مذاکراتی با مسئولان سپاهان انجام داده است و در یک قدمی رفتن به این تیم قرار دارد.

گزارش روز: ویسی در یک قدمی سپاهان!
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این فصل با کادرفنی خوزستانی که در راس آن عبدالله ویسی و سیدسیروس پورموسوی قرار داشت توانسته نتایج درخشانی بگیرد.

آنها اکنون و در حالیکه تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده است یکی از اضلاع مثلث قهرمانی به حساب می آیند.

این تیم با درخشش جوانان خوزستانی چون زهیوی، طیبی، نصاری، جانفزا، زبیدی، بیت سعید، دورقی، کعبی،ابدام،هاشمی و... توانسته فوق العاده بدرخشد، البته بازیکنان غیربومی چون خسوس، کولیبالی. سیف الهی، عاشوری و ... در این موفقیت نقش داشته اند.

یکی از مهم ترین اتفاقات صحبت های مدیرعامل سپاهان درباره مذاکره با ویسی است.عبدالله ویسی که چندی پیش در مصاحبه با ورزش سه از علاقه اش به تیم سپاهان گفته بود گزینه اصلی زردهای اصفهانی است.

صحبت های باقریان مدیرعامل سپاهان با ورزش سه در این باره را می خوانیم:
ویسی مربی بسیار موفقی است و جزو گزینه های ما برای هدایت تیم در فصل آینده قرار داشت. به همین خاطر از این مربی برنامه خواستیم به هیچ عنوان اقدام غیرحرفه‌ای انجام ندادیم و همه‌چیز کاملا شفاف و روشن پیش رفته است.شاید به توافقاتی با ویسی دست یافته باشیم اما هنوز چیزی قطعی نیست و نمی‌توانید ویسی را سرمربی بعدی سپاهان بدانید. بی‌تردید برای ویسی در حال حاضر هیچ‌چیز مهم‌تر از شرایط استقلال‌خوزستان نیست و انشاءالله بعد از پایان فصل درباره موضوع حضورش در سپاهان بیشتر صحبت می‌کنیم. هرچند که اعتقاد دارم ویسی بهترین گزینه برای هدایت سپاهان است.

اما در سوی دیگر مسئولان استقلال خوزستان در گفت و گو با "ورزش سه" گفته اند که ویسی فصل بعد در تیم ما می ماند و هیچ فرد عاقلی سهمیه آسیا را رها نمی کند تا به تیم دوازدهم-سیزدهم برود.

اختلاف ١٨٠ درجه ای صحبت های مدیرعامل سپاهان و البته مسئولان استقلال خوزستان سوالی در ذهن ایجاد می کند که ویسی در انتهای فصل به پیشنهاد تیم سابقش سپاهان جواب مثبت خواهد داد یا خیر.
شاید اگر ویسی به سپاهان برود چند بازیکن استقلال خوزستان ستاره های لیگ همراه ویسی به این تیم مهاجرت کنند.

باید ماند و دید چه اتفاقی در هفته های آینده برای نیمکت های تیم های مختلف می افتد.

دیدگاه‌ها