کد خبر : 1321735 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 21:50 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیوس: مولر به اتلتیکو گل می‌زند

ستاره سابق بایرن به درخشش مولر در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو ایمان دارد.

ماتیوس: مولر به اتلتیکو گل می‌زند
به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه پایانی چمپیونزلیگ مقابل میزبانش اتلتیکو مادرید با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد.

لوتار ماتیوس که بعد از کناره‌گیری از فوتبال به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی "اسکای" فعالیت می‌کند، در مورد برایندش از عملکرد باواریایی‌ها گفت:" مدام از خودم می‌پرسیدم پس فرانک ریبری کجاست؟ مخصوصا توماس مولر که با گل‌های مهمی که در چمپیونزلیگ زده یکی از مسببان اصلی رسیدن بایرن به بازی نیمه نهایی در مادرید بود، او هم از ابتدا در ترکیب حضور نداشت؛ و حال آنکه بازیکنی مثل مولر می‌تواند با شیوه بازی، شخصیت و تاثیرگذاری‌اش در یک چنین دیدار مهمی برای تیم بسیار کمک‌کننده باشد. اما اینکه او بازی نکرد، هیچ هواداری درک نمی‌کند."

این اسطوره 55 ساله که در سال 1990 با تیم ملی آلمان قهرمانی جام جهانی را تجربه کرد، در ادامه با اذعان به اینکه باواریایی‌ها می‌توانند در بازی برگشت خود را برای صعود به فینال مهیا کنند، افزود:" یک نتیجه 1 بر 0 را بایرنی‌ها در آلیانس آرنا می‌توانند هر زمانی برگردانند؛ من عقیده دارم اگر در آن بازی توماس مولر هم از ابتدا در زمین باشد، این مهم محقق خواهد شد؛ از این نظر ضد درصد مطمئنم. توماس گل خواهد زد و تیم را به گشایش خواهد رساند."

دیدگاه‌ها