کد خبر : 1321771 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 01:13 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جدایی شورله از وولفسبورگ

با توجه به عملکرد آندره شورله در فصل جاری احتمال جدایی او از وولفسبورگ وجود دارد.

احتمال جدایی شورله از وولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه وولفسبورگ فصل را در قامت یکی از مدعیان کسب سهمیه چمپیونزلیگ آغاز کرد اما در حال حاضر این تیم مطرح آلمان تنها توانسته جایگاه دهم جدول را داشته باشد و به این ترتیب حتی احتمال راهیابی‌اش به لیگ اروپا هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

آندره شورله در گفتگو با "بیلد" ضمن اذعان به این مشکل، از اختلافات درونی به عنوان منشأ آن نام برد و گفت:" در هیچ تیم دنیا اینطور نیست که در رختکن کل 24-23 نفر با یکدیگر دوست باشند. این مشکلات طبیعتا وجود دارد. ما این را در گفتگوهایمان حل کرده‌ایم. این مسئله نرمال است و ما با آن کنار آمده‌ایم." او درمورد دوازده شکست تیمش تا به اینجای کار، افزود:" باید اینطوری بگوییم: ما از اهداف و انتظاراتمان کاملا عقب ماندیم و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم امید و انگیزه به بازی‌های باقی‌مانده فصل تزریق کنیم. اما هر کس ما را می‌بیند می‌داند که تحقق این مهم چقدر دشوار است. در واقع دو مشکل وجود دارد. علاوه بر اختلافات داخلی، از طرفی دیگر هم ما واقعا موقعیت‌های گلزنی بسیار کمی ایجاد می‌کنیم؛ واقعیت این است که به قدر کافی خطرناک نیستیم."

 

او شایعات جدایی احتمالی‌اش از این تیم را نیز تکذیب نکرد و گفت:" مدیر تیم از یک نقطه تحول خبر داده و اخبار و گمانه‌زنی‌ها هم مرا به این بازی وارد کرده‌اند. حال باید دید چه می‌شود."
گفتنی است شورله ژانویه 2015 از چلسی به وولفسبورگ پیوست، اما در فصل جاری تنها موفق به زدن شش گل شده است.

دیدگاه‌ها