کد خبر : 1321780 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 08:27 | 106.3K بازدید | 3 دیدگاه

اصلاً نمی‌دانستیم پرسپولیس شکست خورده است

ابراهیمی: دوست دارم در استقلال بمانم

هافبک دفاعی استقلال اعتقاد دارد بیشتر از اینکه از گل زنی خودش در بازی با سایپا خوشحال باشد، از موفقیت تیمش خوشحال شده است.

ابراهیمی: دوست دارم در استقلال بمانم
امید ابراهیمی به "ورزش سه" گفت که هرگز در مورد جدایی‌اش از استقلال حرفی نزده است و دوست دارد در این تیم بماند.

از دربی شروع کنیم. واقعاً چه اتفاقی افتاد که بازی را با آن نتیجه سنگین واگذار کردید؟

حقیقتش را بخواهید من اصلاً دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و فکر می‌کنم باید نگاهمان روبه آینده باشد. من فکر می‌کنم هر تیمی ممکن است روز بد داشته باشد و ما هم در بازی با پرسپولیس روز بدمان بود ولی بعد از بازی همه بازیکنان و کادر فنی هم قسم شدیم  که در ادامه فصل برای موفقیت استقلال و شاد کردن دل هواداران تیممان بازی کنیم. این را هم بگویم که واقعاً در بازی با پرسپولیس شرمنده هواداران شدیم و من بازهم به نوبه خودم از آنها معذرت خواهی می‌کنم.

چطور توانستید بعد از دربی از آن شرایط خارج شوید و خیلی زود به مسیر موفقیت برگردید؟

راستش را بخواهید درست بعد از بازی با کادر فنی و البته خود بازیکنان با هم جلسه گذاشتیم و گفتیم نه کاری به نتایج بازی‌های دیگر داریم و نه به انتقادهایی که در رسانه‌ها می‌شود و فقط باید برویم و بهترین بازی‌هایمان را انجام بدهیم. در هفته بعد از دربی انتقادهای زیادی به ما شد اما ما هم قسم شدیم که در 4 بازی باقی مانده تا پایان فصل و البته بازی فینال جام حذفی برویم و بهترین عملکردمان را داشته باشیم. البته من فکر می‌کنم انتقادهایی که به ما می‌شد به حق بود چون ما در دربی در خور نام استقلال حاضر نشدیم. با این حال ما دیگر به گذشته کاری نداریم و تنها به بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تو به عنوان یک هافبک دفاعی با 9 گل زده آمار فوق‌العاده‌ای را در گل زنی از خود به جای گذاشته‌ای. در این باره توضیح می‌دهی؟

من در هر بازی تلاش می‌کنم وظایفی که آقای مظلومی به من سپرده است را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم. به هر حال من هم قبول دارم که گل زدن بخش شیرینی از کار یک فوتبالیست است اما خدا می‌داند وقتی گل می‌زنم به بیشتر از اینکه برای خودم خوشحال شوم برای موفقیت استقلال خوشحال می‌شوم.

اینکه بازیکنان جوان در ترکیب استقلال جا افتاده‌اند، می‌تواند نمره قبولی برای کار پرویز مظلومی در این فصل باشد؟

صد در صد همین‌طور است. البته من این را بگویم که بازیکنان جوان استقلال حتماً با کیفیت هستند که توانسته‌اند در ترکیب استقلال جا بیفتند و آنها در کنار نیروی جوانی نیاز دارند کمی با تجربه تر بشوند. چیزی که مهم است این است که تمام بازیکنان ما چه جوان و چه با تجربه هم قسم شده‌اند که بهترین نتایج را در پایان فصل بگیریم.

قبل از بازی با سایپا فکر می‌کردی که بتوانید در پایان بازی صدر جدول را پس بگیرید؟

راستش را بخواهید آقای مظلومی تمام طول هفته به ما گفته بود که اصلاً کاری به نتیجه  هیچ‌کدام از بازی‌ها نداشته باشید و تنها بازی خودتان را انجام بدهید. ایشان حتی اجازه ندادند که ما از نتیجه بازی‌های دیگر خبردار شویم و ما در زمین بازی تنها برای خودمان جنگیدیم. واقعاً نه کاری به پرسپولیس داشتیم و نه هیچ تیم دیگری.

چه زمانی متوجه شدید که پرسپولیس شکست خورده است؟

بعد از بازی ما به رختکن رفتیم و تلویزیون روشن بود. همان جا متوجه شدیم که پرسپولیس شکست خورده است وگرنه اصلاً هیچ کدام نمی‌دانستیم در آزادی چه نتیجه‌ای رقم خورده است.

از خوشحالی تماشاگران هم متوجه نشدید که در آزادی اتفاقی افتاده است؟

آن‌قدر فشار بازی بالا بود که ما همه تمرکزم روی بازی خودمان بود و من شخصاً اصلاً متوجه صدای تماشاگران نشدم.

بعد از اینکه متوجه شدید پرسپولیس شکست خورده است، حال و هوای رختکن استقلال چطور بود؟

من با دیگران کاری ندارم اما در مورد خودم می گویم که خدا شاهد است من اصلاً از شکست پرسپولیس خوشحال نشدم و تنها از نتیجه استقلال خوشحال بودم. ما برای خودمان تلاش می‌کنیم و همان‌طور که گفتم کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداشتیم. مطمئناً اگر بازی‌های خودمان را به خوبی پشت سر بگذاریم می‌توانیم به قهرمانی هم امیدوار شویم.

خودت به استقلال چقدر شانس قهرمانی می‌دهی؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست و واقعاً من خودم اصلاً نمی‌دانم برای قهرمانی استقلال درصد تعیین کنم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که 2 بازی خود را به بهترین شکل انجام بدهیم و اشتباهی نکنیم که بعداً حسرت بخوریم. طبیعی است که هر تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند جام را بالای سر ببرد.

بعد از شکست دربی شایعاتی به راه افتاده که تو گفته‌ای اگر استقلال جام نگیرد از این تیم می‌روی. این موضوع را تأیید می‌کنی؟

هرگز چنین چیزی درست نیست و من این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. خدا وکیلی من اصلاً چنین حرفی نزده‌ام و طرفداران استقلال را با دل و جانم دوست دارم. الان تمام تمرکزم روی موفقیت استقلال در 3 بازی باقی مانده در لیگ و جام حذفی است و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم. من تماشاگران استقلال را با جان و دلم دوست دارم و صد در صد اولویتم برای فصل بعد هم حضور در این تیم است.

از کمپینی که برای نرفتن تو به لیگ ستارگان قطر راه افتاده است خبر داری؟

خودم ندیده‌ام اما چیزهایی از دوستانم شنیده‌ام. از همه تماشاگران استقلال هم تشکر می‌کنم. من دوست دارم در استقلال بمانم ولی از آینده کسی خبر ندارد. شک نکنید در بازی‌های بعدی با تمام وجود برای استقلال بازی می‌کنم و در پایان فصل با مسئولان این باشگاه برای رفتن یا ماندن پای میز مذاکره می‌نشینم. شاید آنها من را نخواهند ولی همان‌طور که گفتم من دوست دارم در استقلال بمانم.

گفتگو از فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها