کد خبر : 1321789 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:39 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر محروم نمی‌شوم/از استقبال کم متعجب شدم

عشوری: معلوم نیست آخرفصل به ذوب‌آهن برگردم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش مقابل الهلال عربستان بهترین نمایش را به اجرا می‌گذارد.

عشوری: معلوم نیست آخرفصل به ذوب‌آهن برگردم
سینا عشوری درباره پیروزی پرگل تیمش مقابل ملوان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید:‌ خداراشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم و برد خوبی هم به دست آوردیم. ما بهترین عملکرد را به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. به تیم ملوان هم تبریک می گویم که جانانه بازی کرد.

متعجب شدم

وی درباره استقبال اندک هواداران تراکتورسازی از بازی با ملوان بیان می‌کند: خودم هم از این موضوع متعجب شدم. تیم ما در آسیا با اقتدار به دور بعدی رفته و در لیگ برتر هم خیلی خوب خودمان را بالا کشیدیم. فوتبال که فقط برد نیست. ما در رده یازدهم جدول بودیم اما اکنون پنجم هستیم. واقعا هواداری این است که با یک باخت پشت تیم را خالی کنیم؟ من از هواداران می‌خواهم حمایت‌مان کنند. ما از این عزیزان انتظار داریم و امیدوارم دیگر شاهد خالی بودن سکوها نباشیم.

افسوس برای 5 امتیاز از دست رفته

هافبک تراکتورسازی با اشاره به اینکه افسوس 5 امتیاز از دست رفته را می خورد، تاکید می‌کند: واقعا در دیدار با صبای قم و سیاه‌جامگان بدشانسی آوردیم. ما اگر این دو مسابقه را با برد پشت سر می‌گذاشتیم،‌اکنون با 50 امتیاز در کورس قهرمانی بودیم. متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. البته اکنون برای رسیدن به سهمیه آسیایی همه‌کار می‌کنیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

دیدار با الهلال

عشوری درباره دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان عنوان می‌کند: واقعا بازی سختی خواهیم داشت. تیم ما بسیار خسته است اما به مردم عزیز ایران و خصوصا آذری‌زبان‌ها قول می‌دهم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. انشاءالله بتوانیم برای دومین بار به هدفمان که همانا پیروزی است دست پیدا کنیم و با دست پر به ایران برگردیم.

دیگر محروم نمی‌شوم

وی درباره اینکه در فصل جاری حواشی زیادی داشته است،‌می‌گوید: نه، حاشیه نداشتم. مسائلی پیش آمد که نیاز بود واکنش نشان دهم. مشکلی نیست. از این به بعد سعی می‌کنم آرامشم را حفظ کنم و مطمئن باشید دیگر عصبانی هم نمی‌شوم،‌چه برسد به اینکه بخواهم دعوا کنم و محروم شوم.

آینده

عشوری درباره تصمیمش برای فصل آینده لیگ برتر می‌افزاید: سربازی‌ من آخر فصل به پایان می‌رسد. با ذوب‌آهن قرارداد دارم اما نمی‌دانم چه می‌شود. از قراردادم با ذوب‌آهن فقط نیم‌فصل مانده و مشخص نیست به این تیم برمی‌گردم یا خیر.

دیدگاه‌ها