کد خبر : 1321795 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:53 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

در جریان دیداری خیرخواهانه صورت گرفت

تقابل ستاره‌های فوتبال با کارمندان محک

ستاره های فوتبال برای انجام یک اقدام خیرخواهانه با یکدیگر متحد شدند و در یک بازی نمادین در دانشگاه شهید بهشتی به مصاف تیم منتخب موسسه کودکان سرطانی محک رفتند.

تقابل ستاره‌های فوتبال با کارمندان محک
به گزارش "ورزش سه"، در کنار فوتبالیست‌ها برخی از هنرمندان و اهالی رسانه هم در این کار خیر حضور داشتند و برای روحیه دادن به کودکانی که مبتلا به بیماری سرطان هستند،‌ ساعاتی را در کنار آنها سپری کردند. در تیم منتخب ستارگان فوتبال نفراتی چون ادموند بزیک، پایان رافت، علیرضا نیکبخت، عارف لرستانی، پرویز برومند، بهنام ابوالقاسمپور و... حضور داشتند و در یک دیدار نمادین به مصاف تیم منتخب موسسه کودکان سرطانی محک رفتند.

در تیم محک چهره مشهوری حضور نداشت و به نظر می‌رسید کارمندان این موسسه در کنار کودکان سرطانی که لباس ورزشی برتن کرده بودند، وارد زمین شدند. در ابتدای این مسابقه یاد و خاطره مرحوم مهرداد اولادی که به تازگی و در سن 31 سالگی از دنیا رفته، ‌گرامی داشته شد و بازیکنان با بنری که تصویر این بازیکن فقید روی آن نقش بسته بود، وارد زمین شدند.

کودکان مبتلا به سرطان نیز که با دیدن ستاره های فوتبال خوشحال به نظر می رسیدند، به گرفتن عکس و امضا از بازیکنان محبوب خود پرداختند. این دیدار خیرخواهانه که در سالن فوتسال دانشگاه شهید بهشتی انجام شد، در نهایت با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید. گل های تیم ستارگان را بزیک،‌ نیکبخت، رافت و ابوالقاسم پور به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها