کد خبر : 1321809 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:12 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری عجیب بیلد علیه هوملس

به مناسبت اعلام خبر قصد کاپیتان دورتموند مبنی بر پیوستن به بایرن، رسانه "بیلد" آلمان مطلبی راجع به واکنش همین بازیکن به رفتن گوتزه به مونیخ در سالهای نه چندان دور منتشر کرد.

افشاگری عجیب بیلد علیه هوملس

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر موضوعی ناراحت‌کننده اوقات دورتموندی‌ها را تلخ کرد. خبر این بود: متس هوملس می‌خواهد به بایرن مونیخ برود.


همین سه سال پیش بود که وقتی ماریو گوتزه می‌خواست به باواریایی‌ها بپیوندد، کاپیتان هوملس او را شماتت کرد. او درست در آوریل سال 2013 به "بیلد اشپورت" گفته بود:" به نظر من از لحاظ ورزشی دلایل کمی برای ترک ما وجود دارد یا بهتر بگویم اصلا هیچ دلیلی وجود ندارد. بخوبی می‌شود دید تیم ما چطور ترقی کرده و ماریو نیز به چه خوبی با همه چیز سازگار و هماهنگ شده است. برای همین هم خیلی ناراحت و عصبانی‌ام که او فکر کرد اینقدر زود باید برود. اصلا راستش من او را نمی‌فهمم. آخر چه دلیلی برای جدایی از ما وجود دارد؟

 

قرار نیست حتما در بهترین تیم دنیا بازی کنیم، فقط برای اینکه دریافت جام‌های قهرمانی برایمان تضمین شود. اتفاقا من جور دیگری فکر می‌کنم: من به فوتبال بازی کردن علاقه دارم، ترجیحا هم آن فوتبالی که به خودم بیاید. پس نباید بگویم: اگر هرگز چمپیونزلیگ را نبردم، اثری از خوشبختی در زندگی‌ام نخواهد بود." اظهارنظر سنگینی که حال به ناگاه زبان حال خود او شده‌اند.


شرایط زمان جدایی گوتزه از این قرار بود: دورتموند دو بار پیاپی قهرمانی بوندسلیگا و یکبار هم قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرده بود و زمان کمی پس از معامله بزرگ این هافبک آینده‌دارش، به فینال چمپیونزلیگ هم راه یافت، اگر چه در بوندسلیگای آن فصل بیست و پنج امتیاز عقب‌تر از بایرنی‌ها بود.
شرایط امروز اما از این قرار است: بروسیا در حال حاضر با هفتاد و چهار امتیاز از سی و یک بازی بهترین تیم دوم همه ادوار است. آنها "فقط" هفت امتیاز از بایرن کمتر دارند که احتمالا برای چهارمین بار پیاپی جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. زردپوشان در عرصه بین‌المللی با شکست مقابل لیورپول در یک‌چهارم پایانی لیگ اروپا از این تورنمنت حذف شده‌اند و حال آنکه بایرن در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ حضور دارد.


گوتزه تابستان 2013 در ازای مبلغ سی و هفت میلیون یورو به بایرن رفت و حال هوملس تابستان 2016 در ازای رقم احتمالی چهل میلیون یورو خواهد رفت. اما اظهارات خشمگین هواداران دورتموند در این مورد هم دقیقا یاداور رفتن گوتزه در آن سال‌هاست. بیشترین مطالبه‌ای که آنان این روزها در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند در این دو مورد خلاصه می‌شود:


-هوملس تا پایان فصل دیگر در هیچ بازی بوندسلیگایی برای دورتموند به میدان فرستاده نشود.


-در فینال جام حذفی که بیست و یکم ماه مه در برلین مقابل بایرن برگزار خواهد شد، جایی نداشته باشد.


اما آنچه که تا این لحظه روشن است در دیدار خانگی امروز زردها مقابل وولفسبورگ استقبالی جنجالی در انتظار کاپیتان خواهد بود، آن هم نه فقط از سوی سکوهای جنوبی.

دیدگاه‌ها