کد خبر : 1321818 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:36 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

الجیش قهرمان جام حذفی قطر

صبری لاموشی در مسیر جاودانگی

در فینال جام حذفی قطر الجیش موفق شد با شکست دادن لخویا جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا همچنان به روزهای خوب خود ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت های جام حذفی قطر که به شیوه خاصی تنها بین چهار تیم برتر رقابت های لیگ ستارگان قطر برگزار می شد الجیش موفق شد با شکست دادن لخویا عنوان قهرمانی را بالای سر ببرد. صبری لاموشی و شاگردانش دیشب در بازی فینال در حالی که تا دقیقه 90 مقابل لخویا با تساوی 1-1 به کار خود ادامه می دادند روی هنرنمایی عبدالرزاق حمدا.. مهاجم مراکشی و گران قیمت خود به گل دوم رسیدند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

1106287

با این قهرمانی لاموشی فرانسوی در مسیر جاودانگی در تاریخ باشگاه الجیش قرار گرفت. مربی فرانسوی تیمش را از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با عبور از سد نفت ایران به مرحله گروهی رساند و در این مرحله هم توانست در کمال تعجب همگان یک هفته زودتر راهی دور بعد کند آن هم با صدرنشینی. در لیگ ستارگان قطر شاگردان او بعد از الریان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و حالا در جام حذفی هم جام قهرمانی را بالای سر برده اند. ضمن این که در رقابت های امیر کاپ هم در مرحله یک چهارم نهایی از شانس بالایی برای رسیدن به مراحل نهایی برخوردار هستند.

1106288

دیدگاه‌ها