کد خبر : 1321824 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:55 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

چالش جدید کی‌روش

ماجرای خانه‌ای که اوسیانو دا کروز نخواست

اوسیانو دا کروز، مربی تیم ملی به بهانه اینکه فدراسیون فوتبال امکان اسکان در تهران را برای وی فراهم نکرده بعد از تماشای بازی پرسپولیس – نفت به پرتغال برگشت.

ماجرای خانه‌ای که اوسیانو دا کروز نخواست
به گزارش "ورزش سه"، او در حضور دوباره خود در تهران متوجه شد که دیگر نمی تواند به هتل المپیک برود و فدراسیون فوتبال آپارتمان های شهران را برای اقامتش در نظر گرفته است. اوسیانو به شهران می‌رود و آپارتمان را می بیند اما آن را پسند نمی کند. کروز می گوید آپارتمانی که برای من در نظر گرفته اید سوسک دارد. حمام و دستشویی اش با هم است و چون سرایدار ندارد از نظر امنیتی شرایطش خوب نیست و من نمی توانم در اینجا زندگی کنم.

عجیب بود که فدراسیون فوتبال محکم ایستاد و گفت یا آپارتمان های شهران یا هیچ جا. کروز برای اقامت به یکی از هتل های تهران می رود و 980 هزار تومان هم هزینه می کند. اما بعد از بازی با پرسپولیس وقتی می بیند فدراسیون فوتبال هیچ اقدامی در زمینه اسکان وی انجام نداده ترجیح می دهد به کشورش برگردد و جالب اینکه از فدراسیون فوتبال طلب بلیط می کند اما فدراسیون فوتبال برای او بلیط هم نمی گیرد. در نهایت خودش دست بکار می شود و با گرفتن بلیط با ناراحتی تهران را ترک می کند!

بی شک کاپیتان اسبق تیم ملی پرتغال ماجرا را با کی روش در میان خواهد گذاشت و باید منتظر ایجاد چالشی جدید از سوی سرمربی تیم ملی باشیم.

گفتنی است در بین اعضای کادر فنی تیم ملی تنها کی روش در یکی از برج های مجلل تهران اسکان دارد و دستیاران وی در هتل المپیک اقامت داشتند.

کروز از برخورد فدراسیون فوتبال و بی تفاوتی علی کفاشیان نسبت به خواست های منطقی که داشته به شدت گله مند می شود و با ناراحتی تهران را ترک می کند.

دیدگاه‌ها