کد خبر : 1321837 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:16 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌خال: روحیه قهرمانی در بازیکنان یونایتد نیست

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که روحیه قهرمانی را در بازیکنانش نمی‌بیند زیرا آنها تجربه کمی در قهرمانی دارند.

فان‌خال: روحیه قهرمانی در بازیکنان یونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های اخیر فان‌خال در حالی مطرح شده که این تیم باید به مصاف لسترسیتی برود که با کسب پیروزی در اولدترافورد قهرمان خواهد شد. داوید دخیا سال 2013 قهرمان لیگ برتر شد ولی فان‌خال معتقد است که او هیچ گاه قهرمان لیگ نشده و همچنین وین رونی و مایکل کریک،‌ قهرمانان 5 دوره لیگ برتر را نیز زیر سوال برد.


او گفت:" بازیکنانی که در حال حاضر برای ما بازی می‌کنند به قهرمانی عادت ندارند. فکر نمی‌کنم متئو تا به حال قهرمان شده باشد یا داوید دخیا چیزی برده باشد  ممفیس دیپای سال گذشته قهرمان لیگ هلند شد بنابراین بازیکنانی که این روحیه در آنها باشد خیلی نیستند. رونی،‌کریک،‌همه این ها یک بار بیشتر قهرمان نشدند یا شاید نهایتا 2 بار. ولی همیشه باید دید که شرایط باشگاه چگونه است و ما در حال حاضر در دوره گذار هستیم."


فان‌خال ادامه داد:" وقتی هدایت تیم را بر عهده گرفتم،‌5 یا 6  بازیکن بالای 32 سال داشتیم بنابراین باید خریدهایی انجام می‌شد و همچنین بازیکنان جوان زیادی هم در انتخاب های ما نبودند. بنابراین در یک دوره گذار هستیم و حالا برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ و قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم. امیدواریم بتوانیم لستر را شکست دهیم."

دیدگاه‌ها