کد خبر : 1321841 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:37 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرداختی بازیکنان منوط به جدی گرفتن اس.خوزستان است

مهاجری: برای تعیین قهرمان کم کاری نمی‌کنیم

سرمربی پدیده اعلام کرد تیمش در بازی با استقلال خوزستان با انگیزه به میدان می رود.

مهاجری: برای تعیین قهرمان کم کاری نمی‌کنیم
رضا مهاجری درباره شکست تیمش مقابل ذوب آهن به "ورزش سه" می گوید: ما در این مسابقه چند تغییر در ترکیب تیم خود دادیم. سعی کردیم در این بازی به برخی بازیکنان جوان خود که کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده بودند، میدان دهیم.بازیکنانی نظیر فرامرزی، مردانی، سالاری و... که زیر 23 سال هستند و مقابل ذوب آهن هم نمایش خوبی داشتند. تیم ذوب آهن هم تیم قابل احترامی است. ما فشار آوردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

وی درباره دیدار با استقلال خوزستان که در سرنوشت قهرمان لیگ برتر تاثیر دارد، عنوان می کند: قطعا برای این مسابقه باید نگاهمان را تغییر دهیم. تیم ما با انگیزه مضاعفی مقابل استقلال خوزستان باید ظاهر شود. با بازیکنان هم صحبت کردم و آنها اهمیت این مسابقه درک کرده اند. من همواره تیم هایم با شرافت به میدان رفته اند و در این بازی نیز به دنبال این هستیم تا نشان دهیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

سرمربی تیم پدیده صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من قبلا در لیگ دسته اول هم این شرایط را تجربه کرده بودم. با این وجود تیمم هرگز کم کاری نکرده و به همین خاطر با جدیت مقابل استقلال خوزستان قرار می گیریم. ضمن اینکه پرداختی که باشگاه باید به بازیکنان داشته باشد را نگه داشتیم تا بعد از این دیدار با استقلال خوزستان به حساب بازیکنان واریز کنیم. این پرداختی منوط به این است که بازیکنان بازی آینده را جدی بگیرند.

مهاجری در پایان می افزاید: از ابتدای فصل خیلی ها منتظر  بودند استقلال خوزستان افت کند و در جدول پایین بیاید اما دیدید که این اتفاق برایش رخ نداد. تیم ویسی راه خود را پیدا کرده و وقتی به این جای جدول رسیده، نشان می دهد لیاقت قهرمانی را هم دارد. امیدوارم بازی زیبایی از آب درآید.

دیدگاه‌ها