کد خبر : 1321842 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:38 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از نیمکت نشاندن استوریج پشیمان نیستم

یورگن کلوپ،‌ سرمربی لیورپول عنوان کرد که از بازی ندادن به دنیل استوریج در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل ویارئال پشیمان نیست.

کلوپ: از نیمکت نشاندن استوریج پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"،‌ با وجود گلزنی در هر 3 حضور اخیرش،‌ استوریج در ال مادریگال در ترکیب اصلی قرار نگرفت و لیورپول 1-0 مغلوب شد. کلوپ عنوان کرد این تصمیم را برای این گرفته که انتظار بازی هجومی تری از ویارئال داشته و شکست باعث شده تا این سوالات درباره ترکیبش به وجود بیاید.


او گفت:" من همیشه به نقاط قوت بازیکنان فکر می‌کنم تا نقاط ضعفشان. من به نقاط ضعف استوریج فکر نکردم،‌ ما فقط باید ترکیبی پیدا می‌کردیم که به خوبی مقابل ویارئال دفاع کند. پس از بازی همه از من سوال می‌کردند که آیا ویارئال از کسب مساوی راضی می‌شد. اگر بازی‌های ویارئال را نگاه کنید متوجه می‌شوید که معمولا کاملا متفاوت بازی می‌کنند. معمولا بازی را در اختیار دارند. شما نمی‌توانید تیم چهارم لیگ اسپانیا باشید بدون اینکه تیم خوبی باشید. فقط ضد حمله نمی‌زدند. در چند مقطع از بازی این کار را انجام دادند و ما هم خوب بازی را کنترل کردیم.


با بیرون نشاندن استوریج همیشه 2 سوال برایم پیش می‌آید. اینکه آیا تصمیم درستی گرفتم؟ با شکست 1-0 احتمالا خیلی هم تصمیم درستی نبوده. آیا دوباره این کار را انجام خواهم داد؟ بله. پس از آن تصمیم قطعی است،‌ لازم نیست دوباره در این رابطه فکر کنم. ممکن بود با حضور دنیل اتفاقات خاصی در بازی بیفتد. نمی‌دانم ممکن بود چه شود ولی زندگی من اینگونه است. من مربی هستم و تصمیم می‌گیرم. این تصمیم برای کل تیم گرفته شده نه دنیل."

دیدگاه‌ها