کد خبر : 1321857 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:24 | 90.7K بازدید | 8 دیدگاه

استرالیا یا مالزی میزبان عراق می‌شوند

عربستان بازهم به ایران نمی‌آید

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق می گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست این کشور برای بازی در ایران، به غیر از دیدار در برابر عربستان رامورد تایید قرار داده است!

عربستان بازهم به ایران نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، پس از برنامه ریزی عراقی ها مبنی بر برگزاری بازی های خانگی خود در ایران و اعلام آن، کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست این کشور را پذیرفته و عنوان کرده عراقی ها به غیر از بازی در برابر عربستان، می توانند بقیه دیدارهای خود را در ایران برگزار کنند.


ما هم به عربستان نخواهیم رفت


کامل زغیر، سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در این باره می گوید: کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فشار عربستانی ها این تصمیم را گرفته است و ما هم اعلام می کنیم در خانه این حریف به میدان نمی رویم و بنابراین برای انجام بازی خود به عربستان نخواهیم رفت.


دیدار در استرالیا و یا مالزی


او ادامه داد: ما برای میزبانی از عربستانی ها، دو کشور استرالیا و مالزی را پیشنهاد داده ایم و باید منتظر بمانیم و ببینیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کدام کشور را مورد تایید قرار می دهد.


همه در ایران به غیر از عربستان


بنابراین عراقی ها از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بازی های خانگی خود در برابر تیم های استرالیا، ژاپن، امارات و تایلند را در ایران برگزار می کند و برای میزبانی از عربستانی منتظر اعلام نظر کنفدراسیون می ماند تا در نهایت در استرالیا و یا مالزی از این تیم میزبانی کند.


استرالیا می مانیم تا بازی بعد


نکته جالب در این تعیین میزبانی عراقی این است که آنها در روز 1 سپتامبر (10 شهریور) در استرالیا برابر این تیم به میدان می روند و بازی بعدی آنها یعنی دیدار برابر عربستان روز 6 سپتامبر (15 شهریور) برگزار می شود و آنها می خواهند در صورت تعیین میزبانی خود در همین کشور بمانند و خستگی سفر را به تیم خود وارد نکنند.

دیدگاه‌ها