کد خبر : 1321859 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:27 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند

اکرامی: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

مدافع تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد بازی تیمش با پرسپولیس زیبا می شود.

اکرامی: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

مصطفی اکرامی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل سپاهان می گوید: بازی با سپاهان دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول سپاهان بهتر کار کرد اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. متاسفانه بازی را باختیم اما داور هم در دقیقه 88 به ضرر ما سوت زد و پنالتی مان را نگرفت.


وی درباره اینکه خلعتبری اعلام کرده خطای هند مرتکب نشده، بیان می کند: کسی که فوتبال بازی کرده باشد، می فهمد آن توپ کاملا خطای هند بود. مسیر توپ پس از خوردن به دست خلعتبری تغییر کرد و صد درصد پنالتی بود. داور اشتباه کرد و این مساله تاثیر منفی روی مسابقه گذاشت.


مدافع گسترش فولاد با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تاکید می کند: این بازی برای ما بسیار مهم است. حدود 4، 5 تیم دیگر چشمشان به نوع بازی ما است و سعی می کنیم به خاطر اعتبارمان هم که شده، موفق باشیم.


اکرامی ادامه می دهد: نظر شخصی ام این است که پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. این تیم بسیار قدرتمند است و کار دشواری خواهیم داشت. شک نکنید بازی زیبایی از آب در می آید. قطعا ورزشگاه هم پر می شود و هواداران از یک بازی زیبا لذت می برند. خوشبختانه تیم ما توانسته جایگاه مناسبی در بین مردم آذربایجان به دست آورد و این مساله برای مان ارزشمند است.

وی در پایان درباره اینکه اگر از رتبه هشتم تنزل پیدا کنند، از قراردادشان کسر می شود، می گوید: قراردادهای ما امسال اینگونه است که اگر از رتبه هشتم بالا بیاییم، هر رتبه 7 درصد به قراردادمان اضافه می شود و اگر پایین تر بیاییم به همین شکل از قراردادمان کسر می شود.

دیدگاه‌ها