کد خبر : 1321860 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:35 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند پیگرینی از برنامه ریزی اتحادیه انگلیس

مانوئل پیگرینی،‌ سرمربی منچسترسیتی به انتقاد از تصمیمات اتحادیه فوتبال انگلیس درباره تقویم بازی‌ها پرداخت.

انتقاد تند پیگرینی از برنامه ریزی اتحادیه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم منچسترسیتی و ساوتهمپتون،‌ با هدف بیشتر شدن مخاطبان تلویزیونی در ساعت 16:30 روز یکشنبه به وقت انگلیس برگزار خواهد شد و این در حالی بود که پیگرینی انتظار داشت مانند بازی هفته گذشته مقابل استوک که به روز شنبه منتقل شد،‌ این بازی نیز به روز شنبه منتقل شود که تیمش فرصت بیشتری برای استراحت و ریکاوری پیش از تقابل با رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ داشته باشد. با این حال،‌ اتحادیه تصمیم گرفت که درخواست سیتی را رد کند و بازی را روز یکشنبه برگزار کند و پیگرینی به انتقاد از این تصمیم پرداخت.


او گفت:" باورنکردنی است. اگر دیگر لیگ‌ها را نگاه کنید مثل لیگ ایتالیا،‌ تیم‌هایی که در چمپیونزلیگ بازی دارند،‌ بازی های لیگ داخلیشان را روز جمعه برگزار می‌کنند. بنابراین به نظرم برای فوتبال انگلیس هم بهتر است. من راجع به منچسترسیتی صحبت نمی‌کنم ولی اگر در چمپیونزلیگ ادامه ندهید، شاید سال آینده یک سهمیه را از دست بدهند."


او ادامه داد:" من قبلا گفته بودم که قالب جام حذفی بسیار مستحکم است. نمی‌توان در چمپیونزلیگ و جام حذفی همزمان پیش رفت زیرا تا هفته آخر رقابت‌ها،‌3 بازی شما به تعویق می‌افتد. غیرممکن است و برای همین بود که من تیم جوانان را مقابل چلسی به زمین فرستادیم. این چیزیست که باید در مورد جام حذفی در آینده بررسی شود."

 

دیدگاه‌ها