کد خبر : 1321865 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:49 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

باید سهمیه آسیایی بگیریم

رحمانی: 90 درصد به الهلال نمی رسم

بختیار رحمانی که مقابل ملوان به میدان رفت توانست یک گل از ۴ گل تیمش را به ثمر برساند.

رحمانی: 90 درصد به الهلال نمی رسم

 به گزارش "ورزش سه"، رحمانی درباره بازی پرگلشان مقابل ملوان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ملوان با تمام وجود بازی می‌کرد بازی با تیم های پایین جدولی‌ها سخت است و اما امتیازهایی که از دست داده‌ایم به همین تیم‌ها بوده‌. ما خیلی زود به گل رسیدیم و بعد از گل خوردن به خودمان آمدیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و مقابل آنها پیروز شویم.


او درباره گلی که به ثمر رساند ادامه داد: ما ۴ گل زدیم و فوق‌العاده کار کردیم. خدا را شکر پاس قشنگ سروش رفیعی به من رسید و من از زمین خودمان استارت زدم و توپ را وارد گل کردم.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی درمورد قضاوت داوری گفت: آقای حق وردی قضاوت خوبی داشت او واقعا خوش اخلاق و با منش است برایش آرزوی موفقیت می کنم.


این بازیکن که قبل از بازی با الهلال دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک شد با این حال در دیدار با ملوان با درد به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی هم داشته باشد، در این‌باره توضیح می‌دهد: از ناحیه زانو هنگامی که قبل از دیدار با الهلال داشتم گرم می‌کردم دچار مصدومیت شدم و بعد از آن با سیاه جامگان نتوانستم‌بازی کنم و با زحمات دکتر صادقی به بازی با ملوان رسیدیم گرچه با درد بازی کردم،‌ بعد از گلی که زدم‌ پایم درد گرفت چون  با همان پایی که درد داشت گل زدم. از آنجایی که پایم خیلی درد داشت آقای قلعه‌نویی من را تعویض کرد و ۹۰درصد به بازی الهلال نمی‌رسم.


شماره ۱۱ سرخپوشان تبریزی در این‌باره ادامه می‌دهد: خوشبختانه ما در آسیا بالا رفتیم، دیدار با الهلال حیثیتی محسوب می‌شود. باز هم می‌گویم در این دیدار حضورم میسر نیست ولی باز هم باید ببینم دکتر چه می‌گوید و چه می‌شود.


هافبک تراکتورسازان در مورد اینکه چرا هواداران تراکتور استقبال خوبی از بازی مقابل ملوان نداشتند گفت: به هرحال هواداران ما لقب پرشورها را یدک می‌کشند و نباید اینطور باشد که تعداد حضور هواداران‌مان در بازی‌های آسیایی و لیگ خیلی متفاوت باشد. هواداران واقعی ما در هر بازی می‌آیند و تیمشان را تشویق می‌کنند. من اوضاع اقتصادی، جو آب‌وهوا و اینجور مسائل را درک می‌کنم و فکر می‌کنم حضور آنها در استادیوم سخت است ولی ما هم داریم شب و روز تلاش می‌کنیم. برای بازی ملوان تعداد اندکی آمده بودند. به هر حال ما وظیفه داریم کارمان را خوب انجام دهیم و حضور هوادارانمان خوشحال می‌شویم.


رحمانی در پایان درباره بازی با استقلال و اینکه یکی از تیم‌های تعیین‌کننده قهرمانی هستند افزود: ما فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و وظیفه‌مان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها