کد خبر : 1321868 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:56 | 173.5K بازدید | 1 دیدگاه

با شکایت مجدد ذوب آهن؛

مسلمان از دو دیدار آینده پرسپولیس محروم می‌شود؟

ذوب آهن بار دیگر خواهان دریافت حق رشد خود از انتقال محسن مسلمان شده است و این مساله امکان دارد این بازیکن را با محرومیت از همراهی سرخپوشان مواجه کند.

مسلمان از دو دیدار آینده پرسپولیس محروم می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، هافبک موفق پرسپولیسی ها در دیدارهای اخیر با شکایت ذوبی ها مواجه شده است و در صورتی که مسوولان این تیم حق رشد این بازیکن را پرداخت نکنند، قادر به استفاده از او در دیدارهای باقی مانده لیگ نخواهند بود.


روابط عمومی وامور بین الملل باشگاه ذوب آهن در اطلاعیه ای نسبت به عدم پرداخت حق و حقوق باشگاه ذوب آهن از سوی باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد. بر این اساس ذوبی ها مدعی شده اند حق و حقوق باشگاه ذوب آهن در مساله حق انتقال 3 میلیارد و 200 میلیون ریالی محسن مسلمان در این فصل و همچنین یک میلیارد و 200 میلیون ریالی حق رشد پیام صادقیان که مربوط به گذشته است، توسط سرخپوشان پرداخت نشده است.


در این اطلاعیه همچنین آمده است؛ با وجود تعهد رسمی و حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت مبلغ حق انتقال محسن مسلمان و ارجاع این باشگاه به اخذ مبلغ فوق از سازمان لیگ فوتبال کشور، این سازمان گفته است که با توجه به بدهی سنگین 23 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ، دیگر جایی برای پرداخت بدهی های مختلف باشگاه پرسپولیس نداشته و موظف هستند خودشان بدهی خود را به ذوب آهن پرداخت نمایند و این درحالی است که به نظر می رسد اراده لازم برای پرداخت این بدهی و حق شرعی  و قانونی باشگاه ذوب آهن، در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.


در پایان این اطلاعیه، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن به این نکته نیز اشاره کرده است که در هر حال پیگیری حقوقی هستند و بسیار محتمل است که باشگاه پرسپولیس در دو دیدار حساس باقی مانده از دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور، از حضور محسن مسلمان محروم شود.

دیدگاه‌ها